22.1.18

У фб-ці – з самими Княжицьким та Чичериндою!!!


великий діяч з княжицького каналу еспресо єгор чичеринда написав у фб, разом зі своїм же ж колегою звідти ж, таким же великим ведучим сергієм (забув прізвище, в окулярах, тупенький такий, що йшов з каналу, та повернувся) грязнючу маразму про пороха та його відпочинок - ну як вони тепер всі розганяють, типу "петро інкогніто" - такі раді обоє були, що аж упісялись прямо у фб-ці
я в каменті висловив обурення та надав посилання на протилежну думку - не мою, а доволі відомого автора фб (олександра суркова)
після цього цей великий журналюга, як в них прийнято, написав мені, що я бот, і забанив
так, доречі, зробив і сам "грандіозний княжицький", коли я після теракту з вбитими і пораненими під його каналом обурився, що вони розташувались в звичайному житловому будинку і, тим самим, наражають на небезпеку оселі звичайних мешканців
ніякої критики не сприймають, навіть в самій ввічливій формі
отож я не зміг йому відповісти - ось відповідь, що не пройшла у фб, бо я в чичеринди, як і в княжицького, забанений:
//Єгор Чечеринда я бот??? ну добре - йдіть собі, у вас така популярність, що й до бота далеко
коли по суті нема чого сказати, завжди тулять про ботів
аватарка в мене така вже років з 20, з першого дня в тирнеті, міняти не бачу сенсу, а стіна в мене закрита для нефрендів, бо я непублічна особа, і мені набридли бани
сидіть собі в своєму болоті, де портников світоч, а данилюк та оцей сергій - красені-розумники...
тільки - ось диво!!! - 300 глядачів у вас, як норма, в ютубі - в мене немає кабелю, дивлюсь там, то бачу = з таким зверхнім хамським відношенням до глядачів та такими ведучими ви не маєте шансів - просто порівняйте, скільки глядачів на ютубі у 112-го... нажаль, ворожий канал працює професійно та вміло, а ви - отак, як тут пишете...
хоча я вже не впевнений, що ви про-український канал: гнати рашкінську пургу на пороха разом з раша-тв та іншими ворожими помийками - це таки досягнення.//
нажаль, не вміють ані працювати, ані дослухатись до думки глядачів, навіть самої доброзичливої і по суті справи...
і отой княжицький нам розповідає про якісний український контент на телебаченні - ага, портников-данилюк та отакі єгорки-сергії його і зроблять
тому вони, мабуть, на каналі сутками, по 3-4 рази (а може, й більш – не впевнений), одне й те саме крутять, а навіть новинні ведучі - просто жахіття якесь...
22.01.2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!