8.10.19

«Это какой-то позор»(с) = часть 21 = ЗЕлебобики во всей красе: картина маслом(с)


вчора був в податковій з простим питанням: на які рахунки сплачувати - навіть таке питання неможливо швидко та зручно вирішити, як було раніш!!! вони поновили все це хазяйство, поклали в залі крихітним шрифтом надруковані таблички у папці - і кілька людей навколо тої папки сидять, чекають - а розібратись неможливо, бо видно погано, навіть сфоткати неможна на смарт (все в таких прозорих пластикових штуках, відсвічує), і назви позицій такі, що прив'язати їх до себе не завжди вдається - те, що мені потрібно було, вже зовсім інакше зветься, ніж було = тобто, замість отримати інфу в зручному вигляді в інеті (надсилав запит - отримав у відповідь на цілий том теоретичної інфи про законодавство, де написано, що про номери рахунків тре йти до офісу), я витратив майже годину, вивчаючи ту нечитабельну таблицю, а потім з тією таблицею в черзі до співробітника, щоб мені все ж сказали, які позиції стосуються мене, а потім ще десь 10 хвилин переписуючи - і весь цей час мене чекали інші відвідувачі…
але ось вам, на додаток, вишенька на тортик(с): там була бабка, років 70, я так думаю - коли я прийшов, вона вже сиділа та вивчала оту папку з табличками, і в неї був смарт, і вона якось там сфоткала оті таблички, але продовжувала сидіти, переписувати на папірець та вивчати те, що сфоткала, звіряючи з оригіналом - навіщо, не знаю = я не витримав і кажу: обрали ЗЕлену пошість, зубожілий наріт(с), ось і маємо знущання - і ця бабка мені відповідає: ми хотіли змін(с)!!! ось вони, ЗЄлєбобікі у всій красі: деген*ративні бабки, така сама втомлена від війни(с) по кабаках та клубах молодь та зубожілі(с) середнього віку, що «хотіли змін»(с) і «аби не порох»(с)!!! я кажу: яких саме змін, від кого??? ви, коли шукаєте сантехніка унітаз відремонтувати, теж хочете змін і тому йдете на вулицю і хапаєте для цього першого зустрічного, аби не був сантехніком і вмів ху*м-па-піаніне молотити??? мовчить, насупилась, сидить і далі ковиряє отой папірець = я вже пішов, а вона ще там зосталась, буде сидіти до вечора...
їх треба позбавляти права голосу, це жах, деген*рати обирають собі подібних - країні хана буде!!! змін вона хоче - яких, як, хто це здатний зробити - таких питань в неї немає, просто змін і все, будемо па піаніні ху*м тикати, весело і незвично - зміни, бл*!!!

08.10.2019

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!