сначала цитата – естественно, с указанием
источника:
«
Также отметим, что Стражи Исламской Революции (эдакий иранский НКВД) тесно взаимодействуют с российскими спецслужбами.
===
"На думку експерта, неможливо випадково
збити літак зенітною установкою.
"Чомусь ніхто не звернув увагу на те, що
було два пуска ракет, а не один. Так само було у випадку збиття МН17. Ця дрібна
деталь дозволяє припустити, що збиття українського літака було спланованим,
його хотіли збити", - зазначив Гетьман.
Він також зауважив, що важливо дослідити
роботу бойових розрахунків зенітно-ракетних комплексів.
"Цей комплекс може працювати в
автоматичному або у напівавтоматичному режимах. Перший режим використовувати не
доцільно, тому будемо вести мову про напівавтоматичний режим. Зокрема, нас
цікавить командир цього комплексу та оператор. Останній бачив на екрані низку
цілей, однією з яких був наш літак. Після цього йде стандартна протокольна
процедура: побачивши ціль, оператор має її ідентифікувати, визначивши її
швидкість, дальність, висоту, одинока ціль чи групова. Наш боїнг летів повільно і не маневрував, тож його легко було
ідентифікувати. Після цього оператор доповідає командиру, який дає наказ
захопити або знищити ціль".
Гетьман підкреслив, що факт пуску двох ракет свідчить про те, що Іран
планував збити саме український літак.
"Крім того, була дана команда здійснити
два ракетних постріли. Але по таким цілям не стріляють двома ракетами. У
випадку з МН17 була випущена одна
ракета. Це дозволяє припустити, що іранська сторона заздалегідь придумала
"відмазку", адже чудово знала, що їх спіймають. Не забуваймо, що у
космосі літають десятки тисяч розвідувальних супутників. Іран хотів показати, що, нібито, переплутав наш літак з крилатою
ракетою, і тому зробив два постріли, адже однією ракетою неможливо збити
винищувач, який маневрує. А пасажирському Боїнгу
досить однієї ракети", - пояснив експерт.
ЗБИТТЯ
УКРАЇНСЬКОГО ЛІТАКА В ІРАНІ БУЛО ЗАЗДАЛЕГІДЬ СПЛАНОВАНЕ - ВІЙСЬКОВИЙ ЕКСПЕРТ = https://prm.ua/zbittya-ukrayinskogo-litaka-v-irani-bulo-zazdalegid-splanovane-viyskoviy-ekspert/
»
а теперь обозначенное в заголовке сугубое имхо:
стріляли НЕ іранці - іранцям україна до фонаря - стріляли
парашкінці, і саме тому збивали виключно і цілеспрямовано український
літак
є така версія, що це було зроблено показово, для янєлоха: він там десь з парашкінцями на чергову тьорку зі своїм куратором єрмаком полетів, до арабів чи хрін його зна куди, і щоб йому все пояснити переконливіше, це влаштували = я навіть не виключаю, що йому це показали в прямому етері, тобто, сам процес, і сказали: дивись, хлопче, якщо щось не так зробиш - таке може бути і з твоєю родиною, легко, швидко і дистанційно, ти й знати не будеш, звідки прилетіло... (тому він ніде не з'являвся майже добу, ніхто не знав, куди він подівся - відходив від побаченого та вивчав настанови, як далі поводитись) = якщо ця версія вірна (версія не моя, я до такого сам не додумався, каюсь - почув в ток-шоу), то виходить, що янєлох своїми прямими контактами з ху*лом та іншими "партнерами-мишебраттями", сам того не розуміючи, що для нього звичайна річ, як раз і спровокував оце все = а його ж неодноразово та настійливо попереджали, що ніяких прямих контактів з ху*лом та підху*лятами, без участі західних діячів, бути не може за визначенням!!! ну і далі він робив все можливе і неможливе, щоб покласти провину на україну - якби не неочікувані відкриті виступи західних лідерів, що особисто мене дуже здивувало, то так воно б і було - ще гірше, ніж з малазійським боїнгом: ніби ми винні в усьому, та ще й сплачували б величезні кошти постраждалим...
стосовно того, що цей експерт каже про систему:
після збиття парашкінцями малазійського боїнга я випадково натрапив на статтю спеца, котру законспектував - кину посилання наприкінці - а тут коротко:
1.ніякими поза-автоматичними режимами зазвичай не користуються, бо це просто НЕ можливо - не може жива людина одночасно контролювати сотні літаків, або навіть пару-трійку, бо людський фактор завжди зіграє фатальну роль: тут відриватись не можна ні на секунду, а людина на таке не здатна, та й швидкість реакції не та!!! людину до цього підключають у виняткових, нестандартних випадках, і тоді рішення приймається вже не на місці, а вище, і задіяно одночасно багато людей на різних рівнях, щоб перестрахуватись від помилок кожного окремо,
2.тому всі літаки, як цивільні, так і військові, мають обладнання ідентифікації "свій-чужий",
3.для кожної країни в її повітряному просторі є свої унікальні шифровані коди "свій", котрі обов'язково прив'язані до системи ппо саме тієї країни,
4.коли планується маршрут літака, тобто, в повітряному просторі яких країн літак буде проходити, в його пристрій розпізнавання заносяться коди "свій" всіх цих країн,
5.коли літак пролітає в повітряному просторі конкретної країни, його пристрій розпізнавання відповідає на запити системи ппо цієї країни кодом "свій" саме цієї країни,
6.як тільки літак переходить з зони однієї країни до зони іншої, пристрій розпізнавання автоматично змінює цей код відповіді "свій" - таким чином, ппо наступної країни переміщення літака теж бачить цей літак як "свій" і ні в якому разі не може його збити - для відповіді "свій" стартова система ракетного комплексу просто блокується!!!
7.більш того, я не знаю, наскільки осучаснена система, що використовується парашкінцями та іранцями, котра збила наш літак, але я читав, що сучасні системи ппо застраховані навіть від випадкового спрацювання ракети на сигнал "свій" (що само по собі просто неможливо, але людський фактор - втручання оператора - може наробити біди): навіть якщо ракета злетіла, вона сама (вже ракета, а не стартовий комплекс!!!) надсилає отой запит "свій-чужий", і якщо відповідь вірна ("свій"), тоді ракета САМОЗНИЩУЄТЬСЯ!!!
8.якщо все це підсумувати, то стає очевидним, що збити літак можна ТІЛЬКИ в ручному режимі, коли оператор дуже високого рівня доступу до секретного обладнання свідомо якось втрутився в систему розпізнавання "свій-чужий", чи підмінивши там коди, чи відключивши щось, чи навіть зіпсувавши = інакше, якщо все працює автоматично та в звичайному режимі - рівнів запобігання випадковому запуску стільки, що такий запуск просто НЕ можливий за визначенням!!! інакше авіація просто не могла б існувати - літаки падали б кожен день як птахи на полюванні!!! а якщо стартонули 2 (ДВІ!!!) ракети - то вже без ніякого сумніву ручне керування і, як кажуть кримінальники, контрольний постріл в голову(с) = тобто, маємо справу зі спланованою атакою на конкретний, заздалегідь обраний як мішень, цивільний літак, для чого були порушені всі запобіжники = хто це міг зробити - зрозуміло: тільки виробник системи ппо, його керівництво держави, що приймає рішення такого рівня, та спеціалісти з цього комплексу з найвищим ступенем допуску до секретів, які мають до цього конкретного комплексу чи безпосередній доступ, чи втручаються в роботу опосередковано, через агентів на місці
ну і на завершення: ось посилання на мій постик після MH17, про котрий я казав вище:
Украина-Штаты-Европа-рашка: «свой»-«чужой»???, или: Немного азбуки об MH17, которую прячут… = http://alexabarboss.blogspot.com/2014/07/mh17.html
13.01.2020
є така версія, що це було зроблено показово, для янєлоха: він там десь з парашкінцями на чергову тьорку зі своїм куратором єрмаком полетів, до арабів чи хрін його зна куди, і щоб йому все пояснити переконливіше, це влаштували = я навіть не виключаю, що йому це показали в прямому етері, тобто, сам процес, і сказали: дивись, хлопче, якщо щось не так зробиш - таке може бути і з твоєю родиною, легко, швидко і дистанційно, ти й знати не будеш, звідки прилетіло... (тому він ніде не з'являвся майже добу, ніхто не знав, куди він подівся - відходив від побаченого та вивчав настанови, як далі поводитись) = якщо ця версія вірна (версія не моя, я до такого сам не додумався, каюсь - почув в ток-шоу), то виходить, що янєлох своїми прямими контактами з ху*лом та іншими "партнерами-мишебраттями", сам того не розуміючи, що для нього звичайна річ, як раз і спровокував оце все = а його ж неодноразово та настійливо попереджали, що ніяких прямих контактів з ху*лом та підху*лятами, без участі західних діячів, бути не може за визначенням!!! ну і далі він робив все можливе і неможливе, щоб покласти провину на україну - якби не неочікувані відкриті виступи західних лідерів, що особисто мене дуже здивувало, то так воно б і було - ще гірше, ніж з малазійським боїнгом: ніби ми винні в усьому, та ще й сплачували б величезні кошти постраждалим...
стосовно того, що цей експерт каже про систему:
після збиття парашкінцями малазійського боїнга я випадково натрапив на статтю спеца, котру законспектував - кину посилання наприкінці - а тут коротко:
1.ніякими поза-автоматичними режимами зазвичай не користуються, бо це просто НЕ можливо - не може жива людина одночасно контролювати сотні літаків, або навіть пару-трійку, бо людський фактор завжди зіграє фатальну роль: тут відриватись не можна ні на секунду, а людина на таке не здатна, та й швидкість реакції не та!!! людину до цього підключають у виняткових, нестандартних випадках, і тоді рішення приймається вже не на місці, а вище, і задіяно одночасно багато людей на різних рівнях, щоб перестрахуватись від помилок кожного окремо,
2.тому всі літаки, як цивільні, так і військові, мають обладнання ідентифікації "свій-чужий",
3.для кожної країни в її повітряному просторі є свої унікальні шифровані коди "свій", котрі обов'язково прив'язані до системи ппо саме тієї країни,
4.коли планується маршрут літака, тобто, в повітряному просторі яких країн літак буде проходити, в його пристрій розпізнавання заносяться коди "свій" всіх цих країн,
5.коли літак пролітає в повітряному просторі конкретної країни, його пристрій розпізнавання відповідає на запити системи ппо цієї країни кодом "свій" саме цієї країни,
6.як тільки літак переходить з зони однієї країни до зони іншої, пристрій розпізнавання автоматично змінює цей код відповіді "свій" - таким чином, ппо наступної країни переміщення літака теж бачить цей літак як "свій" і ні в якому разі не може його збити - для відповіді "свій" стартова система ракетного комплексу просто блокується!!!
7.більш того, я не знаю, наскільки осучаснена система, що використовується парашкінцями та іранцями, котра збила наш літак, але я читав, що сучасні системи ппо застраховані навіть від випадкового спрацювання ракети на сигнал "свій" (що само по собі просто неможливо, але людський фактор - втручання оператора - може наробити біди): навіть якщо ракета злетіла, вона сама (вже ракета, а не стартовий комплекс!!!) надсилає отой запит "свій-чужий", і якщо відповідь вірна ("свій"), тоді ракета САМОЗНИЩУЄТЬСЯ!!!
8.якщо все це підсумувати, то стає очевидним, що збити літак можна ТІЛЬКИ в ручному режимі, коли оператор дуже високого рівня доступу до секретного обладнання свідомо якось втрутився в систему розпізнавання "свій-чужий", чи підмінивши там коди, чи відключивши щось, чи навіть зіпсувавши = інакше, якщо все працює автоматично та в звичайному режимі - рівнів запобігання випадковому запуску стільки, що такий запуск просто НЕ можливий за визначенням!!! інакше авіація просто не могла б існувати - літаки падали б кожен день як птахи на полюванні!!! а якщо стартонули 2 (ДВІ!!!) ракети - то вже без ніякого сумніву ручне керування і, як кажуть кримінальники, контрольний постріл в голову(с) = тобто, маємо справу зі спланованою атакою на конкретний, заздалегідь обраний як мішень, цивільний літак, для чого були порушені всі запобіжники = хто це міг зробити - зрозуміло: тільки виробник системи ппо, його керівництво держави, що приймає рішення такого рівня, та спеціалісти з цього комплексу з найвищим ступенем допуску до секретів, які мають до цього конкретного комплексу чи безпосередній доступ, чи втручаються в роботу опосередковано, через агентів на місці
ну і на завершення: ось посилання на мій постик після MH17, про котрий я казав вище:
Украина-Штаты-Европа-рашка: «свой»-«чужой»???, или: Немного азбуки об MH17, которую прячут… = http://alexabarboss.blogspot.com/2014/07/mh17.html
https://www.facebook.com/W.Martyniuk/posts/10219871426789597?comment_id=10219871491471214 |
Комментариев нет:
Отправить комментарий
КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!