24.1.21

Бидон-наш(с): и это только начало...

у нас в украине какое-то повальное сумасшествие на тему бидон-наш(с) и трамп-чм*(с) - это приняло формы такого клинического психоза, что страшно становится: только что услышал от стива дудника, что в адрес его и других американцев, которые за америку, за правду и против бидона, валом обрушились маразм, ругань и просто поток дерьма именно из украины, украина абсолютный чемпион в этой мерзости, и уже перешли к открытым действиям и угрозам - от жалоб в фбр из украины на американцев (!!!) до - последняя угроза - стива, леона вайнстайна, юру дашевского, юрия табаха и других адекватных американцев грозят поместить в миротворец...

это просто в голове не укладывается

Андрей Левицкий

Не удивительно, такой оголтелой пропаганды, как против несчастного 45-го президента США, я за 38 лет проживания в Украине не припомню. Сывочолый гетьман, наверное, кучу деньжищ на это дело тратит, помимо всяких соросов, конечно. Интересно, а чем реально грозит попадание на этот пресловутый миротворец?

Я

ну миротворец до сих пор играл очень важную и позитивную роль, собирая и систематизируя инфу о парашкинских вояках в украине и наших коллаборантах, и по их базе погранцы даже в украину не впускали реальных врагов = если они сейчас займутся этой мерзостью, это будет просто дискредитация отличного и очень нужного проекта = кстати, ребята из рок-а создали параллельный проект правотворець - там собирают инфу о коллаборантах и прочих беспредельщиках в правонарушительной системе

Андрей Левицкий

Ну если там порохоботы рулят, то я не удивлюсь, если следующий шаг как раз и будет попадание на этот сайт, как еще они могут укусить трампистов...

Надія Афанасьєва

ну, наприклад, перша лядя зеленка була на цьому сайті за її заклик здавати українські позиції - після цього побігли та вибрали її ..уя у презекі.

Я

я не в теме, кто там рулит - я ж их не знаю, но дело делают полезное, даже расследования свои какие-то проводили и публиковали = я очень удивлён, зачем они в эту мерзость против трампа лезут - какое это к ним отношение имеет, не понимаю = но я вообще не понимаю смысл всей этой дичайшей истерии

Михаил Губенко

На себе этот идиотизм испытал и продолжаю эту грязь получать тоже. Удалил уже очень многих "байденнашистов", но такого количества дебилизма я не слышал даже на Путина из уст украинцев, как на Трампа!

Надія Афанасьєва

сьогодні подивилась передачу аналу "наш" із Табахом, то ведучий та ще дві його підведучі то неадекват на рівні пересічної людини, не кажучи вже про людей, які мають формувати думку суспільства. підар (ведучий) сидів просто обкурений, я це і раніше бачила на аналі прямий, де тарасік березовець та його дружбан пітер просто лика не вязали, враження, що їх чимось долблять, підключають до мікрофонів, і вони ретранслюють свої питання.

Я

я теж бачив - ведучі просто огидні = але по факту табаха допустили в україні лише на один канал ведмедчука - ось і вся картина маслом(с) - лівацька пошість як вогня боїться правди, вони не в змозі дискутувати, тільки лити лайно без обговорення = єдине було нормальне питання від дівки зліва: чому прості виконавці фальшування перегонів погодились приймати участь - але табах відповісти не зміг, та й питання дуже широке, не на 2 хвилини = дружбана березовця з бамбасу я не міг дивитись ніколи, і оту їхню дівку припадочну зі штатів - а коли сам березовець почав гнати пургу на трампа, я взагалі перестав вмикати прямий - вже й забув, хто там працює і як виглядає, окрім моті, свєти та вересня, ці уй*бки назавжди з нами - те ще кубло деген*ратів

подивіться, що тільки но запостила єс - це просто жах, нема чого сказати, тільки підбірку старих виступів бідона... оце й все поки як перемога бідон-наш - відосікі 5-6 річної давнини = з глузду з'їхали остаточно: Сенсаційні заяви Байдена про Україну! = https://youtu.be/AR067I1jniw

Надія Афанасьєва

так оце і є наша "илитка" лівацька, головним авторитетом якої є халівуд із старою шльондрою шварцем - невже оте, що він віщав про зачіску та інтерєр ПРИВАТНОЇ власності президента іншої країни, вважається взагалі адекватним, після цього людині тільки каретку та у божевільню, а не те що варнякати та тв за дурні бабки.

Я

це взагалі було смішно слухати, особливо ту лють, з якою воно це все плювало: він нібито не знав, що трамп десятиріччями був не просто медійною персоною, але влаштовував конкурси краси тощо, отож, був в центрі справжнього гламуру - звідти й інтер'єри, він же не прохвесор політолохії чи марксизму, йому дівок гарних з усього світу приймати там тре було - я так розумію, що інтер'єри саме тоді й робились, і глузувати з цього глупо, і так, трамп не претендував на якусь роль супермислителя і знавця древньогрецької філософії та історії римської імперії, це всі знали

Надія Афанасьєва

хом’яки вчора на мій комент про те, що пороху було скасовано запрошення, кидали висір свідомості якогось павла нуса - де воно, плутая падежі, ісходило слинею, який порох далекоглядний політик, що відмовився (!!??) їхати на кенгурацію. і це хомяки жеруть, і ще просять, банять за те, що ставлю сміхуйочки під цим посиланням, так ображаються, болезниє

Я

той павло нус великий палітолох - я колись давно (багато років тому) пару місяців був підписаний - набридло, відписався = там всі такі "хвахівці"

Надія Афанасьєва

так це ж разраховано на дибілів, які не знають, хто такий Трамп, яка сфера його діяльності, що в нього тисячі тих будинків, палаців та іншої розкоші, на якій він заробляє. що то був за будинок, ніхто ні де не уточнює – може, то якийсь номер супер люкс в якомусь азійському готелі.

Я

у вас ще вистачає нервів на хом'яків бідонутих - я навіть не дивлюсь в той бік, немає сенсу, там жорстка клініка, невиліковно, тільки собі шкодите

Надія Афанасьєва

та пару залишила собі, щоб бути в темі, як вони збираються викручуватись із того багна, в яке себе загнали - то було під посто рождаєва - руського єврея

Я

воно, оте рождаєв, мене забанило після першого питання стосовно бідон-наш - а вас чомусь не банить - щось ви недоговорюєте!!! (смайли)

Tatiana Rad

А я перестала дивитися/слухати практично всі телеканали і всіх блогерів з України. Повністю з вами обома згодна: це якась пошесть маразму. Якщо наш народ так легко зазомбувати чи то виборами преЗЕдента, чи тепер на рахунок безпідставної ненависті до Трампа, то мені стає дуже сумно від того, що я ніколи не побачу вільних незалежних розумних політиків, тобто, Україна приречена...

Надія Афанасьєва

воно мене втупу ігнорить, набігають його курки які через пару коментів мене банять.

Я

це, мабуть, тому, що ви особисто до нього не звертаєтесь - а я людина проста, від сохи і плугу(с), одразу чіста-канкрєтна(с) до нього особисто - і миттєво бан, бо відповісти ж нема чого

Надія Афанасьєва

звичайно до нього по темі його висеру, але воно не знисходить, не царськоє дєло, для цього є спеціальна обучене стадо ні то ботів, ні то просто з хронічним недо..ом курок.

те саме, ні один канал, за виключенням коротеньких новинних роліків 1-2 хв., не дивлюсь, ні одного українського блогера, за виключенням Павла Дальнобоя, також вже з листопада. ту передачу виклав на своєму ютуб каналі Табах.

Людмила Зіменко

Потоки бруду і цькування на Трампа мене реально дивують. Це все замовне, я вважаю. Але я вважаю, що це навіть не з України ноги ростуть, для України головне те, щоб її підтримували Штати, тобто, президент і Сенат. Але Трамп реально підтримував Україну. То хто там може бути незадоволений наданою допомогою від Сенату, чи Трампа? Великі справи швидко не робляться, а робляться поступово, крок за кроком. Трампа "замовили", і ворогів за кордонами Америки в нього було немало. От так все практично і виглядає, що нападають на того, хто попереду, а коли ще керівник рухається не туди, куди від нього очікують, то керівника потрібно знищити. Залишається чекати, чи проголосує Сенат за імпічмент у вівторок

***

Семнадцать заповедей Байдена = https://youtu.be/Xoaknpi3PCw

Михаил Губенко

І це в перший день, то лі ще буде ой ой ой!!!!

Я

це катастрофа = де я, а де ви в штатах, але я вже спати не можу від цього кошмару та уяви, до чого вони ведуть світ

Михаил Губенко

Я даж уявити собі не можу. Перед очима якась прірва, і ми туди летимо всі разом, не бачачи дна .

Я

нажаль, понасєнков правий - він чітко казав, що з цієї ситуації спокійного, законного виходу ДАВНО немає, це ж не зараз все трапилось, це готувалось десятиріччями - тільки повстання і, нажаль, зброя-кров, інакше капітуляція людей перед наволоччю та чим далі, тим важче буде боротись = це один до одного як совок робили: спочатку теж багато хто думав, що це не на довго, що вони все розвалять, а потім підуть, бо не зможуть впоратись - а вони знали, що не впораються, і почали нищити всіх навколо, хто міг про це сказати = в штатах зараз роблять те саме, вони чітко розуміють, що ведуть країну до катастрофи та руйнації, але їх це не хвилює, все, що їх хвилює - це винищити залишки супротиву, переписати історію, зруйнувати пам'ятники та основи вільної америки як такої = це китайська влада, вони не мають жодних людських рис, це камунофашизм = головна помилка була зроблена багато років тому, коли почали все переносити в китай, заробляти на рабській праці китайських рабів камуняцього концтабору та піднімати китай технологічно та фінансово - самі собі зростили ката, і тепер отримали = я про це казав багато років тому, але я ж можу собі під ніс казати все, що завгодно - кому це цікаво = коли почали піднімати китай зі стану повної руйнації та безвиході до сучасної супердержави - винесли самі собі вирок

Михаил Губенко

Нажаль, ви прави на всі 100%, і це іде до страшного об'еднання Китай-Россія-Америка та перетворення людей в роботів .

Я

вєллєр вже розповів, яка система в китаї з 1 січня впроваджена - і це планується і для америки, і для європи, ну і для нас всіх теж = тільки мусліми будуть у виграші, бо вони точно під це не підпишуться

кажись тут: ЛИХА БЕДА НАЧАЛО ГОДА - Веллер 19 01 2021 = https://youtu.be/vyrAcwVTYJw

Михаил Губенко

Я теж такого мненія, хоча лічно мене це дуже не ВЛАШТОВУЕ!

Tatiana Belyankina

В первый день его указ лишил работы 11 тыс. работников нефтегазовой промышленности с годовым доходом 80-100 тыс.$.

Успел поругаться с Трюдо, перекрыв газовую трубу на Канаду.

Дед активно валит часовню.

Далі буде.

Я

я думаю, что он вообще не понимает, что происходит - он в таком состоянии, что уже не может самостоятельно принимать решения - а вот бригада, которая его поставила как фунта, она четко знает, что делает

Tatiana Belyankina

естественно. Дед не при делах. Будет Камала. А она - дама тупая в госуправлении, должность на$0$ала. Будет Сарайбаракыч.

Я

ну дык уже ж выкладывали его интервью, где он открыто сказал, что не против 3-го срока, только чтоб был кто-то с наушником в ухе, а он будет в трениках в подвале барахло перебирать и командовать тем, кто в кабинете с наушником = так всё и происходит

Tatiana Belyankina

конечно.

https://www.facebook.com/tmj4/videos/210507697399398/

Михаил Губенко

Так бригада известна Клинтон, Обама, Пилосси!

Я

нажаль, в мене не такого рівня англійська, важко слухати, коли реально жива мова, не диктори, котрі чітко навмисне вимовляють - щось розумію, щось ні, отож, уникаю, бо сидіти в напрузі немає сенсу

Tatiana Belyankina

люди возмущены, говорят, что своим указом Байден усиливает позиции Путина и стран Ближнего Востока. Комменты простых американцев и огромное количество дизлайков о многом свидетельствуют

Я

напрямок я зрозумів навіть сам = дяк

Михаил Губенко

Многие "Байдоннашисты" в Украине будут разочарованы, хотя я в этом тоже сомневаюсь!

Tatiana Belyankina

это наступит очень быстро)

Михаил Губенко

Нет, я в этом уже убедился. По команде ФАС они возбудились, и без команды ФУ они не остынут!

***

ЗЫ.

ТОК ШОУ В ПРЯМОМ ЭФИРЕ ЯНВАРЬ 20_2021 = https://youtu.be/IH_V46R7bvI

На Два Слова Гари Юрий Табах с Андрием Глухенький. Трамп, Инаугурация, Россия, Украина и Китай. = https://youtu.be/xbXtLM0i-xA

ТОК ШОУ В ПРЯМОМ ЭФИРЕ ЯНВАРЬ 21_2021 = https://youtu.be/4KyZySTL8BM

Первый удар по Американской экономике. Часть 2. Михаил Хазин = https://youtu.be/Ou9DRDlPiKQ

Украина не Китай. А Мой Президент Окружает Себя Народом, а Не Колючей Проволокой. Гари Юрий Табах = https://youtu.be/O0wmKBpU8m4



23.01.2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!