21.11.17

Комунальний концерн "Центр комунального сервісу": тот же ГІОЦ, но вид сбоку (с)



Совершенно внезапно (с) возникла проблема, просто чисто конкретно (с) продолжающая маразм и беспредел, подробно описанный в постике Киевский ГИВЦ свихнулся или оборзел = http://alexabarboss.blogspot.com/2016/06/blog-post_19.html.
В этот раз главным действующим персонажем выступает непонятно зачем созданное более 2-х лет тому назад паразитическое «предприятие»-прокладка по освоению денег налогоплательщиков и квартировладельцев под названием Комунальний концерн "Центр комунального сервісу".
Имитация бурной деятельности данными товарищами принимает активно-агрессивный характер, что чревато для тех, кто оплачивает этот праздник души чиновных паразитов большими издержками не только материально, что уже более 2-х лет и так происходит, но и в самом прямом физическом смысле: от киевлян требуют явиться в контору, выстоять в организованных конторой очередях и начать взаимодействовать с какими-то левыми бессмысленными бухгалтериями по вопросам оплаты коммунальных платежей, причем, в случае неявки угрожают от имени властей карательными мерами (см. скрин в конце постика).
В общем, не буду писать ничего больше – просто приведу несколько камментов из фб от разных юзеров, в том числе, мои собственные:
«
Alexandr Doroshenko
Это какой-то прикол? Звоню на 2474040 и полчаса слушаю музыку, это такая у вас "швидкисть и якисть"?
https://www.facebook.com/cks.com.ua/posts/1971026166510093?comment_id=1981750742104302&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R3%22%7D
Ольга Лаптєва
Шановні панове із Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"!
Моєму обуренню немає меж щодо щойно (хвилин 40 тому) отриманого від Вас на мою електронну пошту Вашого повідомлення "УВАГА! ВАЖЛИВО!" , у якому Ви безсоромно та нагло мені повідомляєте ось таке (цитую копіюванням): "Нажаль, по Вашому особовому рахунку обліковується заборгованість за житлово-комунальні послуги."
Це що - приколи у Вас такі? Чи це бажання терміново назбирати грошей собі під новорічну ялинку? Чи що це, бл...ь, таке ???
А може Ви все ж таки відірвете свій задок від стільця та все ж подивитесь стан мого особового рахунка?!?!! Яка, до біса, заборгованість? Звідки взялася?
А ну ж назвіть мені іще когось такого ж добросовісного платника за ж/к послуги, який за стільки років (!) жодної платіжки Вам не прострочив!!!
Ви що там вже зовсім ох...ли від неробства та безкарності!!!
Я вимагаю від Вас негайно надати мені пояснення щодо цього Вашого БРЕХЛИВОГО повідомлення!!! А також вимагаю поваги до мене, як до людини - насамперед; і як до сумлінного платника за Ваші послуги (до речі я навіть повну відсутність Ваших послуг завжди оплачую повністю та своєчасно!) - яка зовсім і НІКОЛИ немає НІЯКИХ боргів перед Вами !!!! А може все ж треба вибачитися переді мною за таке НЕХЛЮЙСТВО у роботі?!
Сподіваюсь на оперативну відповідь та на Ваші прохання у мене вибачень!
P.S.: застосування мною такої лексики вперше! Тож, вітаю Вас, бо Ви єдина компанія, яка примусила мене до застосування такої лексики!
https://www.facebook.com/cks.com.ua/posts/1971026166510093?comment_id=1983239048622138&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R1%22%7D
Ирина Горицына
Не маю з вами жодних стосунків. З якого дива ви мені надіслали це повідомлення, до того ж невідомо до якого особового рахунку це має стосунок. До вашого відома, боргів не маю, лише переплати! Це авторозсилка? То до вас перейшли на роботу горе-прогамісти з ГІОЦ? ВІтаю!!! Якось плачу без ваших сервісів!
https://www.facebook.com/cks.com.ua/posts/1971026166510093?comment_id=1983304481948928&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R0%22%7D
Я
те саме!!! ще одна контора-посередник за наш рахунок!!!
сьогодні спробував надіслати листа на адресу zvernenya@src.kiev.ua, але він повернувся, поштова система каже, що адреса недійсна, хоча вона з вашого сайту = копію листа та файли надіслав тут в повідомленні тільки що
коротко чому я вимушений всім цим займатись:
сьогодні я отримав від вас листа, що в мене якась заборгованість за комуналку
ніякої заборгованості в мене немає і ніколи не було
я надав всі пояснення в листі та додав квитанції (в повідомленні в додатку - файл архіву зіп)
а взагалі це жах якийсь: жив собі, сплачував через приват24 комуналку, маю прямі договори з постачальниками, жодного разу в житті не мав справ ні з якими бухгалтеріями, бо не мав боргів - і тут звідкись якась контора вилазить та пише мені, що в них в бухгалтерії за мною якісь борги по комуналці, і що я повинен ще з ними розбиратись йти, до їх бухгалтерії, та ще й скоріш, з погрозами = навіщо мені як громадянину та мешканцю-платнику все це потрібно??? і це все за мій рахунок, за ту саму платню, що підвищують та ще й субсидії призначають = я все життя без вашої бухгалтерії якось платив, звідки ви з"явились, навіщо таке дублювання функцій??? якщо я на сайтах постачальників послуг сам заношу всі показники лічильників, сам завантажую суми для проплати, сам проплачую в приваті - і все це дома роблю, через інет, то нащо мені ваша бухгалтерія, щоб ходити туди та виправдовуватись???
якщо в постачальників послуг до мене будуть питання - в них є зі мною прямі договори, є всі мої координати - ви тут навіщо? жах якийсь
тим більш, я не користуюсь паперовими квитанціями, в мене все в форматі пдф, навіщо мені плентатись до вашої контори - я вам все переслав тут в файлі
додзвонитись за номером вашого телефону неможливо - навіщо він взагалі???
будь ласка, подивіться моє повідомлення та файли, в мене немає боргів - дайте спокій!!! з тим гіоцом ніколи неможна нічого з"ясувати, а тут ще одна контора намалювалась - і всім ми повинні щось доводити - НАВІЩО, коли Є ПОСТАЧАЛЬНИКИ київгазенержі, київенерго, київводоканал тощо, з якими ПРЯМІ УГОДИ, в котрих є сайти, і котрим напряму передаєш покази лічильників та платиш за все напряму і бачиш стан рахунків на сайтах - яким боком ви ще тут, навіщо зайвий ланцюг-посередник??? спочатку була єдина квитанція за все на жеки, потім зробили прямі угоди з постачальниками і проплати напряму, без посередників - і тут знов гіоц і ще й ви - скільки це все відбирає грошей, нервів, часу!!!???
https://www.facebook.com/cks.com.ua/posts/1971026166510093?comment_id=1983368028609240&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
zvernennya@src.kiev.ua.
Я
спробував ще раз - але мій лист та додатки до нього є у вас вже тут в фб. подивіться особисті повідомлення!!!
виправте на сайті, там, де зворотній зв"язок - виходить, що коли клацаєш на посилання мейлу, то заноситься невірна адреса!!! це якщо зараз дійде...
https://www.facebook.com/cks.com.ua/posts/1971026166510093?comment_id=1983368028609240&reply_comment_id=1983370095275700&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R4%22%7D
»
20.11.2017
ЗЫ.
переписка в личке фб:
ОНИ:
Доброго дня, Олександре!
Вибачте за цю россилку, вона Вам надійшла помилково. Якщо Ви не маєте боргів в квитанціях на сплату за житлово-комунальні послуги, просимо Вас просто відписатися від россилки в нижньому кутку. Дякуємо за розуміння.
Я:
вы так и не поняли сути вопроса: вы вообще кто такие??? какое отношение вы имеете к потребителям услуг коммуналки??? я с вами вообще никогда не имел дел - вы раздобыли мои координаты и позволяете себе лезть в мою личную жизнь - в нормальной стране вы бы под суд пошли и заплатили мне за моральный ущерб!!! какого черта вы вообще мой адрес раздобыли и пишете мне что-то??? я вам его давал, мой адрес??? охренеть просто - как вы все затрахали, паразиты на нашей шее = вы хоть понимаете, что вы паразиты, что ваша контора вообще никому не нужна??? чем вы занимаетесь??? для оплаты коммуналки есть банки и поставщики услуг - вы вообще кто???
ОНИ:
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F0B3n9zsiRzSapTE8yNWlCdUlWZFU%2Fedit&h=ATM1xUW7e-AM6HRd6Ceee8oAIh0NBDNy7NeySzPAfs0KtQuZc9K7c89IVdQygEbfxn5rg9Fm0chvN3tMvYuZK9KxRwuJsD8g4C7Edw_M1ORupaFQSrL04RraxGgri_YUa1QS9ctEFS5asQ
Я:
мне как потребителю ваша левая контора нахрен не нужна - всю жизнь как-то обходился - пилите бюджет - ясное дело - и те, кто принял это решение, во главе распила = удачи не желаю - скорейшей ликвидации, сколько можно кормить паразитов – гивц, вы, еще куча непонятных левых контор, которые ничего вообще не делают, акромя нервотрепки и бумагомарания - зато деньги осваиваются реальные - за эти деньги можно было бы улицу отремонтировать!!!
21.11.2017

1 комментарий:

  1. Комунальний концерн "Центр комунального сервісу": тот же ГІОЦ, но вид сбоку (с) = часть 2
    04.05.2019
    https://alexabarboss.blogspot.com/2019/05/2.html

    ОтветитьУдалить

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!