11.11.19

Новая Почта: та же Укрпочта, вид сбоку… к сожалению…

Немного цитирования (из фб, и не только), с цифрами, фотками и датами:
«
8.11.19
отправил сегодня бандерольку с помощью Новая Почта - оплата услуг получателем = зашел посмотреть (на сайт, по номеру накладной), сколько стоит доставка - и, к своему искреннему изумлению, увидел, что в стоимость доставки включена услуга упаковки, которой сотрудники новой почты не занимались от слова "вообще" - я сам всё подготовил и принёс в готовом к транспортировке виде!!!
и дело не в символической сумме 10 гр, а в принципе: почему из меня делают идиота - я сам дома паковал, и это включают в "оказанные услуги"???
потратил 10 минут и написал жалобу через форму обратной связи на сайте:
\\
Ув. господа, я возмущен приписками, которыми занимаются ваши сотрудники при оформлении заказа - не знаю, делается это по указке сверху или по личной инициативе "на местах", но мне кажется, что это осознанная политика фирмы - точно так же ведёт себя Укрпочта
сегодня я отправил бандерольку с дешевым содержимым - старыми часами, которые оценил аж в 100 гр = я САМ аккуратно дома запаковал часы самым тщательным образом, в отличную новую абсолютно целую картонную коробку, внутри проложил другими картонными коробочками и картонками, чтобы часы четко разместились и не могли повредиться, дальше запаковал всё это в кулёк и аккуратно заклеил скотчем, сделал соответствующие надписи "лицевая сторона", "верх", "хрупкое" = в таком полностью запакованном и готовом к отправке виде я принес в пункт приема = поскольку оплату осуществляет получатель, ваш сотрудник мне про услуги упаковки, которые он НЕ оказывал, но почему-то включил в стоимость, ничего не сказал = дело не в 10 гр за несуществующие услуги упаковки (хотя для суммы оценки 100 гр это 10%!!!), а в том, что вы ведёте себя с клиентами непорядочно!!! вы просто обманываете и занимаетесь приписками!!! я приложил максимум усилий и сам аккуратно все подготовил дома, принес идеально запакованную бандероль - с какого это перепугу ваш вьюнош, который палец о палец не ударил с моей бандеролью, включает пункт "упаковка" в оплату??? нельзя себя так вести, неприлично просто!!! это не мои 10 гр, но, раз человек интересуется такими вещами, значит, у него лишних денег нет - почему получательница должна переплачивать вам???
интересно, что вы ответите!!!
\\
реально интересно, что ответят???!!!
ЗЫ.
10.11.19
только что из переписки с получательницей узнал, что они, кроме несуществующей упаковки, еще и приписали вес - накрутили на ровном месте более чем в 2,5 раза!!! вместо 3 кг написали 8 кг!!! то есть, настенные часы в картонной упаковке на их весах якобы завесили 8 кг!!! получательница заставила там, на месте, при получении, перевесить - 3 кг!!! при мне никто ничего вообще не взвешивал, никто ничего не паковал - я сказал, что всё капитально упаковал, и больше ничего делать не надо, а приемщик молча забрал коробку и выдал чек - представить себе такую наглую схему приписок я не мог, они когда-то очень дорожили репутацией
ниже переписка с получательницей и присланные ею фотки распаковки, а также с сотрудницей новой почты софией коваленко

10.11.19
Софія Коваленко
Добрий день!
Напишіть, будь ласка, номер накладної нам у приватні повідомлення, аби ми змогли розібратися в ситуації.
Я
я надіслав вам звернення з цим текстом через форму зворотнього зв'язку на сайті - воно було отримане, і я на мобілку отримав смс з номером звернення, яке зареєстроване: …(номер звернення)… = цей самий номер був мені автоматично показаний сайтом безпосередньо після введення звернення = отож у вас все вже є
я вказав номер накладної в зверненні, коли заповнював форму зворотнього зв'язку
Софія Коваленко
…, дякуємо за інформацію. Вже відправили запит керівництву підрозділу, аби отримати роз'яснення щодо цього питання. З результатом повернемося пізніше.
Я
ви очікуєте від керівників, котрі ці приписки зорганізували, зізнання??? ви реально мене за дурня маєте? ви краще зателефонуйте особі, котра отримає бандерольку, та перепитайте в неї, як воно все було запаковане - нехай вам зробить фотки, коли буде розпаковувати = мене відповідь з того відділення не цікавить взагалі: я сам все своїми руками вдома пакував, і сам відніс, і сам віддав готову до відправлення бандерольку - а що там понапридумують ваші керівники, я вже знаю - вони скажуть, що пакували самі, після мене, так, щоб я того не бачив!!! доречі, наскільки я розумію, якщо ваші співробітники на прохання відправника самі пакують, то це має відбуватись в залі, в присутності відправника!!! ніякого пакування при мені не було - воно було не потрібне взагалі, все було добре зроблено вдома
я додаю фотки, що мені надіслала отримувачка: велика коробка від зволожувача повітря, а менші, які були задля фіксації - від вина та сиру = з фоток добре видно, що то НЕ ваше пакування взагалі!!!
ваші співробітники, окрім цього "пакування", ще й обманюють на вазі: при мені нічого НЕ зважували, мені про вагу нічого не казали - а в рахунку написали 8 кг!!! ось що мені написала отримувачка:
\\
Кстати. Почта пыталась объяснить мне, что посылка 8 кг.
Пришлось немножко поссориться.
С весом разобралась на месте - 3 кг.
\\
це просто ЖАХ: замість 3 кг ваги, ваші співробітники написали та нарахували 8 кг!!! при цьому мені взагалі нічого НЕ сказали, при мені не зважували, все це робиться БЕЗ відправника!!! що у вас до біса коїться??? кого ви понабирали працювати??? ви колись напрацьовували репутацію - і тепер зливаєте її просто шаленими темпами??? справа не в тих грошах - як можна так з людьми поводитись??? ви реально вважаєте, що всі навколо йолопи, що можна написати на звичайний годинник, що він важить 8 кг??? немає слів!!!
ось ще з спілкування з отримувачкою:
//
Их упаковка заключается в том, что они вашу коробку в пленку обернули. Это все.
Я
но я им сказал, что паковать не надо, там все было готово, и я запаковал в кулек снизу, коробка тоже очень крепкая - нет никакой необходимости в их целлофане!!! = касаемо веса: это атас полный - приписка в 2,5 раза, какие нахрен 8 кг в часах??? слов нет!!!
вони при мені нічого НЕ робили - ані зважування, ані пакування: мовчки забрали коробку та видали чек - все!!! а я й не подумав перепитувати про все це - порядні люди завжди про інших так само думають, якщо я так не обманюю, я й не думав, що там таке коїться - вони гірші вже за укрпошту...
//
Софія Коваленко
… роз'яснень від керівництва відділення ще не отримали, але хочемо Вам повідомити, що фактична вага відправлення складає 3 кг, а об'ємна - 8 кг. Правила визначення ваги: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/rules_of_weight.pdf
Ця інформація зазначається в накладній, яку надають при відправці. З умовами надання послуг компанії можете ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
Щодо ситуації з додатковим пакуванням, напишемо Вам як будемо мати відповідь від колег.
Я
дякую за відповідь - стосовно ваги, я такого не знав, я рідко щось відправляю = як 3 кг може стати 8 кг - це важко уявити = якби там реально був величезний короб, а так звичайна коробка від невеликого побутового приладу
стосовно відповіді від відділення - я вже її сам вам можу сповістити: вони БЕЗ МЕНЕ загорнули мою запаковану та готову бандерольку в тонкий целофан - цього не треба було робити, і отой шматок целофану 10 гр коштувати не може ніяк, але вони саме так і скажуть - відповідь буде саме така
в укрпошті теж нав'язують "пакування" шляхом загортання в звичайний шматок паперу - це в них коштує 7-20, тобто, схема та сама
11.11.19
Софія Коваленко
Добрий день!
Отримали інформацію від керівника відділення, що співробітник попередив Вас про те, що відправлення буде додатково запаковано в стрейч-плівку для надійності транспортування. З тарифами на додаткові послуги можете ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Dodatkovi_poslygi.pdf
Сподіваємося на порозуміння та бажаємо вдалого дня.
Я
як я і казав - брехня!!! співробітник не сказав ані слова взагалі - я йому передав коробку, я сказав, що там все запаковане дуже добре, і що пакувати більше не треба, він перепитав, що там - я сказав, годинник, що воно крихке, що я сам написав про це, і що він повинен наклеїти позначку, яку ви використовуєте = все!!! ніякої розмови ні про пакування, ні про вагу не було - співробітник нічого взагалі не пояснював = яким чином загортання в якийсь тонкий целофан підготовленої заздалегідь твердої надійно запакованої та заклеєної скотчем коробки допоможе транспортуванню??? я попередив його, що все підготовлене, і пакувати НЕ треба!!! = брешіть далі!!! огидно все це - за копійки плюєте людям в обличчя...
https://www.facebook.com/alex.ivanopulo/posts/2430811060350718
»

11.11.2019

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!