1.7.20

Внезапное телевизионно-политическое: Встреча в супермаркете

сьогодні бачив в супермаркеті валерія івасюка - і хоча вже не вперше так чи інакше перетинаюсь, але тут ну зовсім поруч, і я не втримався, підійшов, привітався та подякував за його виступи на телебаченні з чіткою позицією, сказав, що такі, як він, хоч трохи заспокоюють в ситуації суцільного жаху навколо
ще я сказав, що він рідко виступає, тре частіше, замість багатьох невідомо звідки взявшихся дегенератів-типуекспердів-політолохів, котрі не вилазять з телека
оскільки розмова була несподівана, я не зорієнтувався і не перепитав його, чому він так різко негативно відноситься до медичної реформи супрун - особисто я, як пересічний громадянин-пацієнт, дуже задоволений реформою нижньої ланки, коли з'явились сімейні лікарі: тепер ми не прив'язані, як кріпаки, до якоїсь поліклініки і агресивно-тупорилої тітки, котра там грає роль лікаря-терапевта - можна самому порадитись зі знайомими та обрати заклад ближче до домівки, а також лікаря, котрого хочеш - і саме так я зробив, і вже мав позитивний досвід вирішення деяких питань, як особисто, так навіть телефоном
сподіваюсь, я його ще побачу, і тоді обов'язково спробую перемовитись про
медичну реформу - він же ж реально фахівець, дмн, серцевий хірург, був зам. міністра, депутатом верховної ради - дуже цікаво, чому такий різкий та однозначний негатив в бік реформи...

30.06.2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!