1.1.22

Укртелеком: маразм крепчал, и танки наши быстры(с)

я до сих пор пользуюсь инетом от укртелекома - старая допотопная технология адсл

почему, когда есть огромный выбор???

причины простые и очевидные:

- получая этот инет, я сохраняю телефонную линию практически на шару - она вроде давно не нужна, но иногда кто-то да позвонит по старому городскому номеру,

- меня не особо напрягает скорость - у меня аж один стационарный комп, никаких гаджетов нет, даже вай-фая нет за ненадобностью, и этой допотопной технологии "столетней давности" и низкой скорости мне вполне достаточно,

- нет ни малейшего желания вызывать монтажника, сверлить стену и прокладывать кабель из парадного

но дег*нератизм руководства укртелекома зашкаливает и просто вынуждает уходить от них и таки переходить на другого провайдера: они постоянно повышают стоимость услуг, и с нового года начнут выставлять за вот этот вот допотопный инет адсл 200 гр в месяц - это стоимость 1000мб инета от других провайдеров!!! я, когда узнал, просто обалдел - это в голове не укладывается: КАК можно выставлять за пакет услуг "времен царя гороха" со скоростью 4-5мб ту же сумму, что и за современный оптоволоконный инет 1000мб - ну вот просто КАК такое может прийти в голову??? то есть, они оборзели, закусили удила и хотят выжимать из еще оставшихся немногочисленных клиентов непонятно за что, на ровном месте, вообще не прикладывая никаких усилий - модернизации у них в старых домах не проводится и даже не планируется!!!

пребывая в состоянии шока, я решил связаться с ними и попробовать задать вот этот вот простой вопрос: КАК...???

сделал я это параллельно в двух местах: мэсэнджэре и форме обратной связи на их сайте

я точно знаю, что у них персонал абсолютно неадекватный, и добиться ответа на простейшие вопросы вообще невозможно - они просто не понимают, о чем речь, и могут только зачитывать заранее подготовленные типовые шпаргалки "на все случаи жизни" - операторами работают какие-то хвилолохини, которые далеки от этого всего, как я от балета = весь мой опыт редкого вынужденного общения с ними абсолютно ужасающий = тем не менее, я попробовал - в надежде, что сумею письменно изложить, и они передадут инфу куда следует

вот что я написал в мэсэнджэре:

\\

панове, в мене номер телефону від вас, і я використовую його виключно з метою доступу до інтернету - там досі застаріла, 30-річної давнини, технология адсл - і от сьогодні, коли доступу до інету не було (у вас були якісь проблеми), я телефонував в підтримку та почув від автовідповідача, що з нового року ви підвищуєте ціну послуги на 35 гр, і вона буде 200 гр = звертаюсь до вас з простим і зрозумілим побажанням: не робіть цього для користувачів застарілої технології минулого сторіччя, бо зараз є великий вибір провайдерів, і якщо ви за примітивну послугу рівня 30-річної давнини встановлюєте ціну сучасного інету на оптоволокні, ви тим самим змушуєте користувачів відмовлятись від ваших послуг!!! мене в принципі влаштовує такий древній інет, бо я не маю багато гаджетів, а використовую тільки один комп'ютер, але якщо за таку послугу ви мені виставите ціну сучасного інету, ви тим змусите мене зробити висновки та перейти до інших провайдерів = я мешкаю в києві, в старому будинку, в мене досі допотопна телефонна лінія, і ніякої модернізації ви тут не робили і робити не будете - як можна при цьому робити ціну як на сучасний інет??? сподіваюсь, що ви зрозумієте мою просту і очевидну думку!!! доречі, та послуга, котра в мене, навіть вже НЕ представлена на вашому сайті - там взагалі немає такого пакету і такої технології!!! якщо ви зацікавлені зберегти таких користувачів, як я, котрих в принципі влаштовує технологія минулого сторіччя, будь ласка, не підвищуйте для нас ціну - це нічим не обгрунтовано!!! мій номер телефону...

\\

у відповідь отримав відписку - шаблонну фразочку ні про що, заготовку для копіпаста дівчинкою-хвілолохом:

\\

Доброго дня. Перевірили інформацію в системах і бачимо, що є активовані індивідуальні пропозиції.

\\

стандартна жесть...

написав:

\\

я не зрозумів вашої відповіді - про пропозиції я знаю = тобто, мені за допотопний інет не будуть підвищувати платню??? той пакет послуг адсл, що в мене, навіть відсутній на вашому сайті - такого офіційно у вас вже давно немає, і брати за це платню, як за сучасний інет оптоволокна, це занадто!!! то яка в мене буде платня??? мені вже підшукувати інші варіанти для інету??? будь ласка, конкретно по номеру... яка буде платня з 1 січня???

\\

як ще ясніше сформулювати питання - не знаю

відповідь - просто аут:

\\

Доброго дня. За номером... за грудень все сплачено. За січень рахунки не сформовані.

\\

це просто п*ць, немає слів...

пишу:

\\

тобто, ви НЕ знаєте, який в мене буде тариф??? на сайті такого тарифу НЕМАЄ, і ви не знаєте??? я задаю просте питання: в мене застаріла технологія адсл, такого тарифу давно немає на сайті, тобто, подивитись його я не можу - яка його вартість??? якщо 200 гр, як за оптоволокно, то це вже за межами добра і зла...

навіщо ви мені пишете, що я сплатив вже - я це сам знаю, я сам це сплачував!!! у вас сплата йде наперед, тобто, в грудні я сплатив за січень!!!

\\

знов відповідь від сліпоглухонімого, ні про що:

\\

За номером ... стоїть тариф на інтернет "Простий вільний".

\\

бл*, ну от просто цікаво було б на цю д*білку подивитись, котра там все це копіпастить!!!

відповідаю:

\\

в мене таке враження, що ви знущаєтесь = я запитав, скільки складає абонентна плата - назва мені не цікава, а такої технології на вашому сайті давно немає!!! якщо ви мені хочете сказати, що я повинен платити за швидкість інтернету 4-5 мб як за оптоволокно 1000 мб - це таки круто, але я не думаю, що це вірне рішення = ще раз: в мене досі технологія адсл, це минуле сторіччя, в таких будинках немає ніяких інших можливостей від вас, я дізнавався вже - отож, скільки зараз за тариф минулого сторіччя адсл, котрий не йде ні в яке порівняння з сучасним оптоволокном??? для порівняння: я можу перейти на іншого оператора інету, з оптоволокном, там швидкість 1000 мб, і нормальна вартість тарифу 199, а зараз в них акція, і вартість 59 на місяць на пів року - просто треба морочитись та тягнути кабелі - а ви виставляєте 200 гр за адсл зі швидкістю 4-5мб???!!! назви мене не цікавлять - мене цікавить, скільки будете брати за адсл, котрий в мене досі!!!

я мав розмову з оператором кол центру та залишив побажання, щоб зі мною зв'язався хтось з керівництва, хто компетентно вирішує питання формування тарифів - політика тарифів просто не вкладається до свідомості, виставляти за адсл як за оптоволокно означає позбавлятись клієнтів, що ви успішно робите = буду думати, як далі бути

\\

спілкування з оператором кол центру за якістю таке саме - ті самі дівчатка-хвілолохи, що не в змозі навіть збагнути, що я кажу = перемовитись з керівництвом неможна, тільки ці дівчатка...

такого маразму навмисне не вигадаєш - але це реальність укртелекому...

в києві в них вже ліквідовані всі центри обслуговування клієнтів, тобто, навіть підійти нема куди, тільки кол центр, месенджер, сайт тощо, чи листи на офіційну адресу = але відмовитись від послуг можна через кол центр, що вони успішно практикують, і настільки успішно, що вже і центри обслуговування, котрі колись були майже в кожному районі, не потрібні

поки в мене є знижка 15%, і я сплачую за інет+телефон менше, ніж за тільки інет, думаю посидіти ще, але потім мабуть таки да доведеться тягнути кабель та переходити на іншого провайдера

ключове питання: що за рівень дебілізму в керівництва цієї контори, звідки вони вилізли, за якими параметрами відібрані як керівники??? невже так важко збагнути, що між технологією минулого сторіччя адсл та сучасним оптоволокном прірва, і ці 2 послуги ніяк не можуть виставлятись за однією і тою самою ціною!!!??? це все одно, що пропонувати автомобілі жигулі та мерседес за одною і тою самою ціною, просто тому, що і те, і те є автівки, і вони їздять одними і тими самими вулицями - але я хочу побачити пропозицію жигулів за ціною хоча б старенького мерса!!!

30.12.2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!