почему, когда есть огромный выбор???
причины простые и очевидные:
- получая этот инет, я сохраняю телефонную
линию практически на шару - она вроде давно не нужна, но иногда кто-то да
позвонит по старому городскому номеру,
- меня не особо напрягает скорость - у меня аж
один стационарный комп, никаких гаджетов нет, даже вай-фая нет за ненадобностью, и этой допотопной технологии
"столетней давности" и низкой скорости мне вполне достаточно,
- нет ни малейшего желания вызывать
монтажника, сверлить стену и прокладывать кабель из парадного
но дег*нератизм руководства укртелекома зашкаливает и просто
вынуждает уходить от них и таки переходить на другого провайдера: они постоянно повышают стоимость услуг, и с нового года
начнут выставлять за вот этот вот допотопный инет адсл 200 гр в месяц - это стоимость 1000мб инета от других провайдеров!!!
я, когда узнал, просто обалдел - это в голове не укладывается: КАК можно
выставлять за пакет услуг "времен царя гороха" со скоростью 4-5мб ту же сумму, что и за современный оптоволоконный инет 1000мб - ну вот
просто КАК такое может прийти в голову??? то есть, они оборзели, закусили удила
и хотят выжимать из еще оставшихся немногочисленных клиентов непонятно за что,
на ровном месте, вообще не прикладывая никаких усилий - модернизации у них в
старых домах не проводится и даже не планируется!!!
пребывая в состоянии шока, я решил связаться с
ними и попробовать задать вот этот вот простой вопрос: КАК...???
сделал я это параллельно в двух местах: мэсэнджэре и форме обратной связи на их сайте
я точно знаю, что у них персонал абсолютно
неадекватный, и добиться ответа на простейшие вопросы вообще невозможно - они
просто не понимают, о чем речь, и могут только зачитывать заранее
подготовленные типовые шпаргалки "на все случаи жизни" - операторами
работают какие-то хвилолохини,
которые далеки от этого всего, как я от балета = весь мой опыт редкого
вынужденного общения с ними абсолютно ужасающий = тем не менее, я попробовал -
в надежде, что сумею письменно изложить, и они передадут инфу куда следует
вот что я написал в мэсэнджэре:
\\
панове, в мене номер телефону від вас, і я
використовую його виключно з метою доступу до інтернету - там досі застаріла,
30-річної давнини, технология адсл -
і от сьогодні, коли доступу до інету не було (у вас були якісь проблеми), я
телефонував в підтримку та почув від автовідповідача, що з нового року ви
підвищуєте ціну послуги на 35 гр, і вона буде 200 гр = звертаюсь до вас з
простим і зрозумілим побажанням: не робіть цього для користувачів застарілої технології минулого сторіччя, бо зараз є
великий вибір провайдерів, і якщо ви за примітивну послугу рівня 30-річної
давнини встановлюєте ціну сучасного інету на оптоволокні, ви тим самим змушуєте користувачів відмовлятись від
ваших послуг!!! мене в принципі влаштовує такий древній інет, бо я не маю
багато гаджетів, а використовую тільки один комп'ютер, але якщо за таку послугу
ви мені виставите ціну сучасного інету, ви тим змусите мене зробити висновки та
перейти до інших провайдерів = я мешкаю в києві,
в старому будинку, в мене досі допотопна телефонна лінія, і ніякої модернізації
ви тут не робили і робити не будете - як можна при цьому робити ціну як на
сучасний інет??? сподіваюсь, що ви зрозумієте мою просту і очевидну думку!!!
доречі, та послуга, котра в мене, навіть вже НЕ представлена на вашому сайті
- там взагалі немає такого пакету і такої технології!!! якщо ви
зацікавлені зберегти таких користувачів, як я, котрих в принципі влаштовує
технологія минулого сторіччя, будь ласка, не підвищуйте для нас ціну - це нічим
не обгрунтовано!!! мій номер телефону...
\\
у відповідь отримав відписку - шаблонну
фразочку ні про що, заготовку для копіпаста
дівчинкою-хвілолохом:
\\
Доброго дня. Перевірили інформацію в системах
і бачимо, що є активовані індивідуальні пропозиції.
\\
стандартна жесть...
написав:
\\
я не зрозумів вашої відповіді - про пропозиції
я знаю = тобто, мені за допотопний інет не будуть підвищувати платню??? той
пакет послуг адсл, що в мене, навіть
відсутній на вашому сайті - такого офіційно у вас вже давно немає, і брати
за це платню, як за сучасний інет оптоволокна, це занадто!!! то яка в мене
буде платня??? мені вже підшукувати інші варіанти для інету??? будь ласка,
конкретно по номеру... яка буде платня з 1 січня???
\\
як ще ясніше сформулювати питання - не знаю
відповідь - просто аут:
\\
Доброго дня. За номером... за грудень все
сплачено. За січень рахунки не сформовані.
\\
це просто п*ць, немає слів...
пишу:
\\
тобто, ви НЕ знаєте, який в мене буде тариф??? на сайті такого тарифу НЕМАЄ,
і ви не знаєте??? я задаю просте питання: в мене застаріла технологія адсл,
такого тарифу давно немає на сайті, тобто, подивитись його я не можу - яка його
вартість??? якщо 200 гр, як за оптоволокно,
то це вже за межами добра і зла...
навіщо ви мені пишете, що я сплатив вже - я це
сам знаю, я сам це сплачував!!! у вас сплата йде наперед, тобто, в грудні я
сплатив за січень!!!
\\
знов відповідь від сліпоглухонімого, ні про
що:
\\
За номером ... стоїть тариф на інтернет
"Простий вільний".
\\
бл*, ну от просто цікаво було б на цю д*білку
подивитись, котра там все це копіпастить!!!
відповідаю:
\\
в мене таке враження, що ви знущаєтесь = я
запитав, скільки складає абонентна
плата - назва мені не цікава, а такої технології на
вашому сайті давно немає!!! якщо ви мені хочете сказати, що я повинен платити
за швидкість інтернету 4-5 мб як за оптоволокно 1000 мб - це таки круто, але я
не думаю, що це вірне рішення = ще раз: в мене досі технологія адсл, це минуле сторіччя, в таких
будинках немає ніяких інших можливостей від вас, я дізнавався вже - отож,
скільки зараз за тариф минулого сторіччя
адсл, котрий не йде ні в яке порівняння з сучасним оптоволокном??? для
порівняння: я можу перейти на іншого оператора інету, з оптоволокном, там
швидкість 1000 мб, і нормальна вартість тарифу 199, а зараз в них акція, і
вартість 59 на місяць на пів року - просто треба морочитись та тягнути кабелі -
а ви виставляєте 200 гр за адсл зі
швидкістю 4-5мб???!!! назви мене не цікавлять - мене цікавить, скільки будете
брати за адсл, котрий в мене досі!!!
я мав розмову з оператором кол центру та залишив побажання, щоб зі
мною зв'язався хтось з керівництва, хто компетентно вирішує питання формування тарифів - політика
тарифів просто не вкладається до свідомості, виставляти за адсл як за оптоволокно
означає позбавлятись клієнтів, що ви успішно робите = буду думати, як далі бути
\\
спілкування з оператором кол центру за якістю таке саме - ті самі дівчатка-хвілолохи, що не в змозі навіть збагнути, що я кажу =
перемовитись з керівництвом неможна, тільки ці дівчатка...
такого маразму навмисне не вигадаєш - але це
реальність укртелекому...
в києві
в них вже ліквідовані всі центри
обслуговування клієнтів, тобто, навіть підійти нема куди, тільки кол центр, месенджер, сайт тощо, чи листи на офіційну адресу = але
відмовитись від послуг можна через кол
центр, що вони успішно практикують, і настільки успішно, що вже і центри обслуговування, котрі колись були
майже в кожному районі, не потрібні
поки в мене є знижка 15%, і я сплачую за інет+телефон менше, ніж за тільки інет,
думаю посидіти ще, але потім мабуть таки да доведеться тягнути кабель та
переходити на іншого провайдера
ключове питання: що за рівень дебілізму в
керівництва цієї контори, звідки вони вилізли, за якими параметрами відібрані
як керівники??? невже так важко збагнути, що між технологією минулого
сторіччя адсл та сучасним оптоволокном прірва, і ці 2 послуги ніяк
не можуть виставлятись за однією і тою самою ціною!!!??? це все одно, що
пропонувати автомобілі жигулі та мерседес за одною і тою самою ціною,
просто тому, що і те, і те є автівки, і вони їздять одними і тими самими
вулицями - але я хочу побачити пропозицію жигулів
за ціною хоча б старенького мерса!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий
КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!