27.12.19

«Київгазенерджи»: как я сдуру вляпался в «Газовый запас»


Реальная переписка с камментами апосля:
«
20:43 25.12.2019
панове Київгаз, я мав необачність приєднатись до вашої програми "газовий запас" та сплатити наперед за 25 кубів - тим не менш, мені нараховують за лічильником, а те, що проплачено наперед, НЕ враховують = я вже запитував про це та отримав стандартну вашу відповідь, що за умовами договору, якщо ціна нижче, то я повинен сплачувати, а те, що я сплатив, у вас залишається як би на майбутнє = але я сьогодні подивився в кабінеті і побачив, що ви виставляєте рахунки за транспортування за минулий місяць за цією програмою!!! тобто, коли стосується сплати за газ, ви відповідаєте, що програма НЕ задіяна, і треба сплачувати знов, але стосовно транспортування ви виставляєте ті самі куби і нараховуєте транспортування ніби за програмою!!! мало того, що я проплатив наперед і знов те саме сплачую, тобто, плачу подвійну ціну замість економії, мені ще й нараховують додатково транспортування за програмою, хоча кошти за програмою НЕ використовують!!! що у вас коїться - як таке може бути: якщо я сплачую поточні рахунки НЕ за програмою, а ті кошти ви просто так використовуєте, то чому ви виставляєте рахунки за транспортування за програмою??? я сплатив оті 2,06 транспортування, і додатково за послуги банку 3 гр, бо у вас немає на це договору - тобто, ваша програма для мене не тільки не стала економією, а навпаки, я сплачую те саме двічі, та ще й додатково за транспортування і послуги банку, що перебільшують транспортування!!! що ви коїте??? добре, що тут порівняно невеликі суми - але стільки додаткової мороки, ходив до офісу, сидів в черзі - в результаті сплачую все знов, та ще й з переплатами за транспортування та послуги банку, що більші за транспортування!!! класно ви все це вигадали - більш ні на які ваші "програми" ніколи не поведусь - якесь шахрайство чистої води!!! як можна одночасно НЕ враховувати проплачені наперед кошти за програмою і паралельно за саме тою програмою виставляти додаткові рахунки???
---
наступним вечором отримав мейлом відповідь:
---
26.12.2019 17:15, tariff пишет:
Шановний абонент!
Перед підписанням додаткової угоди необхідно було уважно прочитати умови.
Всі умови вказані в додатковій угоді за програмою Газовий запас, а також було надана вичерпна відповідь на особистому прийомі.
Дякуємо за звернення!
З повагою, фахівець Башняк Катерина
---
я відповів:
---
26.12.2019 17:41
ніякої вичерпної відповіді ні на якому прийомі мені не надавали - я не ходив ні на який прийом, був тільки на підписанні угоди
пояснити, як так ви робите, що НЕ враховуєте газ за додатковою угодою, але нараховуєте якусь доплату транспортування одночасно з тим, що за вашою ж угодою досі цей договір НЕ задіяний, ви не в змозі
фахівець, ви там навіщо, де ваш фах? замість беззмістовного наїзду, написати 2 речення пояснення ніяк не можна? чи я правий - це шахрайство якесь, копійчинки до копійчинки??? вже одного разу ви надсилали квитанції зі штрафами в скриньки - я сплатив - а потім з'ясувалось, що вони не дійсні - це такі фахівці, як ви, все роблять??? (ось тут про цей ваш зашквар: https://alexabarboss.blogspot.com/2018/07/blog-post_6.html)
ще раз: поясніть коротко, як можна ОДНОЧАСНО:
- НЕ задіювати договір в частині проплати і
- ТАК задіювати в частині транспортування???
---
продовження спілкування мейлом:
---
27.12.2019 08:41, tariff пишет:
Шановний абонент!
Вам надавалася інформація на особистому прийомі при підписанні додаткової угоди, а також в повідомленні від 13.11.2019 року.
Дякуємо за звернення!
З повагою, фахівець Геращенко Ірина
---
моя відповідь:
---
09:07 27.12.2019
тобто, замість економії, завдяки вашому мудрому договору та своїй необачливості в таких справах, я отримав переплати
так, я піддався на вашу провокацію, це я визнаю
але все одно, як можна ОДНОЧАСНО: НЕ задіювати договір в частині проплати (тобто, казати, що він взагалі НЕ працює в даний час) і ТАКИ ДА задіювати в частині якихось оплат за транспортування - це вершина майстерності в шахрайстві = доречі, я той рахунок на транспортування побачив випадково - ви його навіть на мейл, як за газ, НЕ надіслали, і я ще мав шанс його не помітити та потрапити в халепу як неплатник через ці копійки!!! і чому не можна одразу, одним рахунком виставити весь кошторис за транспортування 25 кубів - навіщо ділити по 2 гривні, створюючи клопоти споживачу та зайві витрати на банківські послуги???
на мою особисту думку, ви звичайні шахраї - це оціночне судження звичайної пересічної людини - бо ви поєднали в договорі НЕпоєднуване і вірно розрахували, що такий великий за обсягом договір з такою кількістю умов пересічна людина навряд зуміє вірно трактувати та передбачити наслідки = ніяких пояснень при укладанні договору ваші співробітники не надавали, вони просто друкували кіпу паперів та коперсались в них та моніторі, не до пояснень було, а я все це передбачити та перепитати не зміг, це я визнаю
мене втішає те, що тут копійки, і хай вам це буде за щастя, на оті копійки дурити людей - а для мене урок на майбутнє: ніяких з вами додаткових угод
якщо б в нас реально був створений ринок, а не зайва прокладка київгазенержі між споживачем та монополістом київгаз, я б вже відмовився від ваших "послуг" - але ви можете робити зі споживачем все, що побажаєте, бо ви монополіст, піти від вас неможливо, а законності в країні немає
»
ЗЫ.
самое смешное, что я тогда, перед подписанием, таки да прочитал весь этот занудный длинный договор, но такого разводняка просчитать всё равно не смог, ну не представлял, что в одно и то же время один и тот же договор в одной части (оплата газа) может считаться НЕ задействованным, а в другой части (оплата транспортировки) всё-таки ДА задействованным, причем, с задержкой на месяц!!!
они сами, как я понял, толком не понимают, как этим договором пользоваться:
1.сначала мне за первый месяц периода ЗАСЧИТАЛИ предоплату, но никакой транспортировки НЕ выставили,
2.потом, во втором месяце периода, выставили вдруг долг, как за предыдущий месяц, который как бы был засчитан, так и за текущий - в ответ на мой недоуменный вопрос, как это так получилось, ответили, что по договору, если цена на рынке НИЖЕ договорной, то он НЕ действует, я должен платить по более низкой цене, а это потом зачтется (переписка сохранилась) - и никакой транспортировки тогда всё равно не было - и вот
3. позавчера я зашел в кабинет и обнаружил счет на транспортировку, но только с учетом почему-то ОДНОГО из ДВУХ прошедших месяцев периода, которые я оплатил
если бы тут были не смешные суммы, а реальные большие деньги, то я и не знаю, как с ними можно было бы разбираться - видел у них там в очереди людей, которым при наличии счетчиков и регулярных проверок начисляли какие-то огромные долги, и люди вынуждены были ходить к ним разбираться (речь о частном секторе с газовым отоплением) = судя по всему, они без понятия, сами на ходу придумывают, как их же договор применять, и пока ни малейшей логики в происходящем не вижу: одновременно договор и работает, и не работает, и период начала тоже смещен почему-то на месяц - нифига не понять, пояснений не дают, стандартная отписка "сам дурак - читать надо было"(с)
ладно, копейки, пусть себе радуются, не умру - но ведь так они массу людей разводят, и копейки складываются в приличные суммы!!! и деваться от них некуда - рынок как бы, а они ОДНИ!!!
я это всё выложил в блог, чтоб вы посмеялись, чем людишки не брезгуют - и это которые на газе сидят!!! на фоне всеобщего п*ца я о таких мелочах уже не беспокоюсь, реально даже смеюсь, прежде всего над собой - вот же ж дуремар, какого хрена полез???
самое противное в этом - вот эти квитанции по 2 гривны, которые надо отлавливать самостоятельно в кабинете и забивать в приват24, ибо там такого счета нет (они не заключили договор на него), а учитывая, что они сами не знают, что делают, эта катавасия может не только до весны, а на год растянуться - вот это точно достаёт = ну и у меня нет уверенности, что проплаченные наперёд деньги вообще не накроются медным тазом - я ж каждый месяц плачу по-новой, уже проплаченное авансом не в счет пока, а порядок у них тот еще = даже взять и одним счетом выставить 25 кубов транспорта, что даст аж каких-то 15 гр, они не хотят - только плати им пол года по частям, по 2 гривны каждый месяц, чтоб был при деле и не расслаблялся, и они ж сами в поте лица трудятся, девочки там в бухгалтерии, начальники какие-то... процесс целый наладили, вот же ж умницы какие, за нарид зубожилый(с) волнуются!!!
27.12.2019

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!