18.3.20

Китайский вирус и Украина: сугубое имхо = часть 5

у меня вопрос к знатокам:
нам говорят, что эпидемия этого нового вируса продлится, ориентировочно, месяц, ну 2-3 - это при плохом развитии событий
при этом никак НЕ поясняют, а почему эпидемия вообще прекратится???
если сравнить с теми эпидемиями, которые были раньше (имеется в виду недавний исторический период, с развитой медициной и фармацевтикой), то:
- раньше возникали разные эпидемии, возбудителей которых сравнительно быстро идентифицировали,
- раньше сравнительно быстро находили достаточно недорогие методики диагностики,
- раньше сравнительно быстро разрабатывали средства борьбы (лечения заболевших и профилактики остальных).
сейчас мы пока видим:
возбудителя выявили с приличной задержкой, и его происхождение замалчивается
лично я считаю, что версия с какими-то крысами с базара - замыливание темы, и подтверждение этому - отсутствие в сми фактов извлечения таких зараженных крыс с этого базара для анализов, отсутствие в сми подтверждений, что крысы таки да больны этим вирусом, ну и нам не показывают использование крыс для поиска противоядия
ничего такого нам НЕ говорят и НЕ показывают от слова вообще!!!
зато мы знаем, что в месте возникновения эпидемии есть секретная вирусная лаборатория
лично меня этот медицинский факт наталкивает на вывод об искусственном происхождении вируса, никак с крысами и прочими зверями с базара не связанном
имхо именно поэтому так долго решали вопрос с идентификацией, и до сих пор нет дешевых, для широчайшего употребления, средств диагностики и лечения
так вот, простой вопрос: на чем основываются прогнозы сроков окончания эпидемии???
если пока нет надёжных, недорогих и быстродействующих методов ранней диагностики, если пока нет четкого видения на предмет лечения больных и профилактики остальных - куда этот выпущенный на свободу вирус сам по себе денется???
реально не понимаю
буду благодарен, если кто просветит
Igor Oleksandrovich
Більшість вірусів зникає у спекотну погоду. Здається так.
Я
як версія
але він може десь приховатись та чекати осені - так???
Igor Oleksandrovich
Я не лікар, але зявиться новий штамм.
Це типу грипу, але з варіаціями, що вражають різні вікові категорії по різному (з різним процентом летального результату).
Я
отож... боюсь, що випустили рукотворного джина з пляшки - і він вже назад, туди, в пляшку, не полізе... ну і як буде себе поводити якийсь штучно створений вірус - теж невідомо - ми не знаємо, які завдання вирішували розробники, а якщо він стійкий до жари???
Igor Oleksandrovich
Ну тут ХЗ, треба зберігати спокій і власну гігієну. В Китаї наче поступово приборкують.
Я
китай комуно-фашистська країна, я не вірю жодній інфі звідти = ми вже нашим "можновладцям" взагалі не віримо, а китайцям тим більш
Igor Oleksandrovich
Ну я і написав "наче приборкують".
Я
я бачив, які засоби там використовували - як в концтаборі, просто хапали людей на вулицях та силком таскали до виділених будівель - були відео в фб... чисто комуно-фашистська методика = їм там легко такими засобами оперувати - на заході так не можуть
Igor Oleksandrovich
Нашій ЗЕвладі ця епідемія - великий бонус в їх темних "дєлішках".
А по тому, що жорстко - найдеться не один, що буде сидіти посеред площі і кричати, що йому пох.р вірус, або що його не візьме ніяка трясця. І при тому наражати на небезпеку всіх оточуючих.
Тому і не можуть приборкати в Італії, бо демократія.
Як і не можуть в наказному порядку з "нуля"спорудити кілька госпіталів, і виробити і закупити терміново системи вентиляції легень... бо тендери, закупки, а час іде на години. А у режима - наказали-зробили… Не зробили - сіли або розстріляли...
Я
є такий відомий експерт та діяч олександр данилюк, очолює якусь організацію тощо - я довго був підписаний та читав його - він вчора чи позавчора вдруг написав саме отаку маячню, як ви сказали, що нам цей вірус не страшний, бо ми війною треновані - я здивувався в каменті - а він мені одразу відповів, що я бот - такий відомий експерт та діяч, і, як з'ясувалось, такий примітив = ті шаблонні відповіді на всі випадки життя "ти бот", як на мене, ознака ідіота = я прибрав свій камент та відписався = вже починаються загострення на цю тему у відомих та популярних - на жаль, тверезо думати в нас не модно, не вміють...
Igor Oleksandrovich
Згоден - часом той, кого вважаєш типу рупором (втілювачем) таких же, як і свої власні, ідей, напише таке, що не лізе ні в які ворота… Не сотвори кумира... Тому і читаю і слухаю багатьох, а потім аналізую. У нас така країна, що нема різкого або чорного, або білого, більше полутони.
Я
в мене взагалі не існує жодних кумирів - навпаки, я вважаю, що до всього тре спочатку відноситись з підозрою, шукати, де брешуть, а коли вже пересвідчився САМ, що так і є, зрозумів логіку - тоді приймати як істинну річ = але коли немає фаху чи досвіду, чи просто доступу до реальної інфи, виловити брехню не завжди легко
15.03.2020-18.03.2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!