20.3.20

Китайский вирус и Украина: сугубое имхо = часть 7 = Стосовно так званого скрінінгу температури як запобіжного заходу

дуже сумнівна річ, як на мене
оскільки температура з'являється вже тоді, коли пацієнт захворів, дво-три-тижневий період "накопичення інфекції" ніякою температурою не супроводжується - а поширення йде на повний зріст
те, що вже хворі просто приймають жарознижувальне перед проходженням процедури перевірки - всі знають
але є й просто нестандартні випадки - наприклад, я
в мене чомусь температура часто змінюється, і буває саме отака гнила, типу 37-37,1, і це в мене вже сто років так, я на це не звертаю уваги, бо не зрозуміло, чому так, і що робити - я читав десь в обговоренні про температуру в розрізі цієї епідемії, що температура людини вже давно не 36.6, мабуть, стандарт теж змінюється
отож, якщо в мене на момент вимірювання буде саме 37.1, і вони до мене причепляться - як довести, що в мене особисто така температура практично норма, буває часто, коливається протягом дня, і так на протязі десятків років??? думаю, я такий не один, просто більшість взагалі не вимірюють температуру та не слідкують за її змінами - я це помітив випадково і дуже давно, і коли зрозумів, що нічого не поробиш, припинив слідкувати...
20.03.2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!