6.12.18

Про музику і концерти: чому так робиться???

З фб:
Я
Roman Drabyna, є питання як до фахівця - якщо можна, поясніть мені, темному та недалекому, як таке постійно відбувається?
вчора в мцкм був концерт ріка вейкмана
ситуація, котра буває тепер дуже часто:
1. запрошують доволі мало розкрученого, тим більш, в нас, музиканта, який ще й пропонує програму не дуже популярного, майже класичного формату - тобто, розраховувати на масовий наплив на концерт імхо неможливо вже на старті,
2. окрім нього самого, приїздить його диригент, далі - напружена підготовча сесія, де вже наші великий оркестр та великий хор за участю гостей вивчають новий матеріал та доводять його до концертного стану - скільки на це часу та коштів, не знаю,
3. винаймається величезна зала - мцкм, встановлюються якісь захмарні, божевільні ціни на квитки (найдешевший - десь 800 грв, навіть балкон 2 ярусу - уявляєте? в партері від 900 до не знаю скільки по максимуму - отака цінова політика зараз майже стандарт),
4. ну і, як очікуваний особисто для мене, результат: порожня в самому прямому сенсі цього слова зала, тобто, на балкони глядачі могли не підніматись - їм дозволяли вільно заходити в партер, і навіть при цьому заповненість партеру-амфітеатру, як на мене, складала десь 50% = якщо з цього прибрати "блатних" - тих, хто не купував квитки в касі, а прийшов за різноманітними запрошеннями (я теж так прийшов), то від тих 50% зостанеться, мабуть, 25%,
5. музиканти все це бачать - до гарного настрою ну ніяк не призводить,
6. стосовно каси організаторів - я не уявляю, як вони попадають при таких "успішних проектах": як я розумію, розрахуватись з виконавцями та залом та проплатити інші необхідні суми вони мусять, незважаючи на успіх чи провал,
отож, питання прості:
- на яких підставах вони планують такі заходи??? я не уявляю, які розрахунки та сподівання в них були на старті, і на чому вони грунтувались = проста робота в тирнеті за 1 годину може показати, наскільки той чи інший виконавець в змозі зібрати залу того чи іншого розміру, і при яких цінах - як вони таке планують??? я бачу 2 версії: повні дебіли, тоді не зрозуміло, як вони роками працюють, чи є спонсор, котрому на касу плювати, і він замовив та проплатив саме цих музикантів і саме в такому форматі,
- якщо навіть є спонсор, тоді все одно: навіщо винаймати таку величезну залу - є ж для таких концертів та ж філармонія, ще є менші приміщення нормального формату - навіщо таку незручну та дуже неприємну ситуацію музикантам влаштовувати, коли вони вимушені грати майже в порожній залі???
- якщо вже є спонсор, і на касу плювати - навіщо такі нереальні для цієї специфічної програми, просто захмарні ціни на квитки??? це ж майже класичний концерт - ціни повинні бути не як на попсову зірку, яка збирає своїми трусєлями стадіон, а як на серйозний концерт, куди піде дуже обмежений прошарок слухачів - може, при нормальних невисоких цінах заповнюваність могла б підвищитись, і навіть вони б заробили хоч щось? квитки по нормальних цінах можна спробувати прорекламувати та розповсюдити серед тих же студентів конси тощо - але при таких цінах навряд багато студентів підуть, ну не всі там мажори, тим більш, в консі, це ж не прокурори, судді, депутати та менти всякі, де гроші мішками сипляться просто за фактом посади - музикантам хабарі ніхто не несе, нема за що,
- така картина в останні роки майже стабільна: непродумана політика стосовно того, кого і навіщо запрошувати, які зали винаймати, які ціни встановлювати, призводить до напівпорожніх партерів та залів взагалі та збитків для організаторів, а також негативно впливає на самих музикантів
чому таке діється???
це, звісно, не першочергове питання під час війни, але давно назріло - я реально в шоці, постійно таке бачу і не можу збагнути, чому вони себе так поводять, ці організатори???
Roman Drabyna
Одна відповідь приходить на думку, точніше запитання: -Хто такий Рік Вейкман?
Я
це не відповідь, а запитання - але ж ми не в одесі, щоб питанням на питання відповідати???
це доволі крутий чувак, котрий, як вони писали в рекламі, приймав участь в групі йєс, а так все життя працював студійним музикантом в багатьох зірок, наприклад, девід боуї, про котрого він говорив як про близького друга = в нього багата кар'єра як в композитора та музиканта, багато альбомів на його музику, котрі відомі та впливові - але серед тих, кому саме той напрямок музики подобається = я сам його раніш не слухав, але групу йєс добре пам'ятаю як, наприклад, перших, хто створив рок-оперу...
але ж питання в мене не про нього, а про те, ЯК організатори приймають такі рішення: кого запросити і які зали винайняти, які ціни на квитки встановити??? такі самі проблеми зараз я бачу практично постійно, у різних виконавців, навіть дуже популярних, але, звісно, не попсятних, котрі мене не цікавлять взагалі = наприклад, на останньому концерті хіромі було майже так - думаю, вона не приїде більш, хоча раніш були повні зали і аншлаго-прийом в тому ж мцкм, але при більш розумних цінах, а не якихось неміряних
так само було на концертах чіка коріа в палаці україна - я брав дешевий квиток на балкон, а сидів на класному місці партеру, і партер був напівпорожній - як це все сприймалось чіком, не уявляю
на концерті вже доволі відомої і навіть близької до попси співачки заз теж ціни були такі захмарні, що зала майже порожня, і вони просто не починали концерту, поки звідкись не пригнали товпень молоді, думаю, тих же студентів, щоб був вигляд присутності в залі - заз була дуже засмучена, було видно
Roman Drabyna
Вибачте, я риторично мав на увазі. Артист не популярний у Києві. От і пустий зал. А всякі попутні питання і відповіді на них, як то вартість квитка, реклами і спонсорів, Ви самі написали. Я перестав займатись концертною діяльністю на якийсь час у Києві і в Україні. Вже рік концертів не організовую. Це мабуть основна відповідь на ваші запитання. Можливо повернусь до діяльності в камерному форматі в іншому місті чи країні. За сприятливих умов. Смак глядача в Україні за три останні десятиліття формувався артистами, які самі смаку і культури не мають. І, як наслідок, їх тепер оцінюють як метрів, садять в журі, опираючись на їх смак вибирають майбутніх зірок України. І це логічно, бо вихована ними аудиторія через медіа буде сприймати це як належне.
А медіа досі орієнтується на рекламодавця, а не задає тон і напрямок розвитку культури.
Про що говорити, якщо наші зірки зробили капітал не на культурі, а на несмаку пост-радянської дійсності.
Це дуже добре, що хтось не опустив руки і возить в Україну тих чи інших артистів. Прикладів досить багато. Шкода, що у когось може бути банкрутство у зв’язку з вище перечисленими фактами. Нехай у цих промоутерів, які привезли Ріка Вайкмана, все складеться як можна найкраще. Наснаги і успіху.
(https://www.facebook.com/alex.ivanopulo/posts/1895857150512781)
06.12.2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!