29.12.18

Rock Monsters New Year: трохи зарано, але цікаво!!!

вчора був дуже цікавий концерт
4 гурти, з котрих я знав лише синоптика - вони були хедлайнерами
з 3-х, що бачив вперше, 2 ну зовсім молоді і поки не цікаві, як на мене
а ось 3-й, з дивною і незрозумілою мені назвою агіазма - ураган рівня синоптика, і вони начебто друзі по життю, з їх слів = там солістка дівчина, і я був вражений, як різноманітно вона звучала, реально круто = але жахливо, до повної чорноти розмальовані тату руки і біленьке, коротеньке, майже шкільне стилізоване платтячко в поєднанні виглядали, як на мене, трохи по-дебільному
тобто, рок в нас розвивається круто, молодь знає цей напрямок та долучається, і на дуже серйозному рівні – синоптик вже давно добре знаний на заході, хоча в нас і досі майже андеграунд
і ще: був приємно вражений, що 2 перші молоді гурти звертались до зали українською, і навіть діма-синоптик, що з донецька-києва-україни (!!!), теж поздоровив зал з новим роком, так і сказав, саме "з роком", а "нє годом"

29.12.2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!