8.8.20

Стосовно вибуху в Бейруті: просто версія-припущення - сугубе імхо

в мене з самого початку, як пішла інфа, що це свинособаче лайно там наробило жаху, виникла думка - не знаю, чи можна це назвати конспірологією, але, як на мене, логіка є:

- всі кораблі та вантажі, що виходять з парашки, безумовно знаходяться під контролем фсб-гру та хрін зна ще чого (що там ще є, може, особиста служба безпеки ху*ла, що вища за всіх???) - отож, всі ці злочинні організації мають змогу робити на кораблях та з вантажами все, що завгодно,

- я думаю, що всі кораблі та вантажі використовуються як потенційні засоби можливих спланованих терактів,

- отож, як на мене, в кожному такому вантажі чи кораблі, особливо в небезпечному, вибуховому, тим більш, якщо він вибухає просто від однієї іскри, вони можуть заздалегідь маскувати, що зовсім не важко, крихітний дистанційно керований пристрій підриву, про котрий не знає ані капітан, ані власник - тобто, кожен такий нібито сугубо цивільний вантаж-корабель потенційно є вибухівкою, здатною знести пів-міста, зруйнувати порт тощо, і ніяких слідів не буде,

- після інфи про те, що це знов вибух того, що прийшло зі свинособакії, в мене одразу виникла думка: вушка тов. в.в.ху*ла запросто можуть стирчати - ЗЕлін зуб не пошкодую!!!

питання: навіщо???

побачимо по наслідках

варіант: нова хвиля в європу потенційних терористів і просто тих, хто сяде на шию і почне свої порядки встановлювати - продовження окупації та, в перспективі, винищення заходу ордами дикунів

можливо і ще щось, про що ми (я так точно) не знаємо

08.08.2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!