19.4.22

Немного актуализмов за последние деньки – на 19.4.22

интересно: в связи с тем, что ведущие ай-ти-компании мира прекратили сотрудничать с парашкой и даже некоторые, в чем я сам убедился на примере интел-а, закрыли свинособачьеязычные странички сайтов - что будет с локализациями продуктов на свинособачьем???

у того же интел-а, например, украинской странички я не увидел - перешел на английскую

но вот, к примеру, у меня (и у многих) свинособачьеязычная винда - идут обновления, и там обязательно обновляются параллельно пакеты локализации, свинособачий и украинский - дык что дальше будет??? сегодня пока свинособачий обновился... = винда с самого старта, много лет назад, так настроена - переключиться на украинский или английский можно, но, учитывая множество завязок со всякими софтами на тему локализации, как бы глюков не образовалось...

кста, у меня антивирус-файервол симантек, который несколько лет назад выкупила какая-то другая компания бродком - дык там вроде с этого года локализация на свинособачьем прекратилась - я уже поставил новую версию, английская, но это ж отдельно взятая дополнительная прога, пусть важнейшая, но всё равно на другие приложения не влияет, её и раньше можно было английской ставить спокойно, как и другие отдельные проги - локализация винды вещь более глобальная для работы компа...

15.04.2022

*****

«

!!!!!

Ірина Федишин

8 April, 11:49  · https://www.facebook.com/watch/?v=1305018680022257

Жах - це, навіть, не то слово!

Які ж вони скоти

(Це звукове повідомлення прислали знайомі)

***

Ірина Федишин

10 April, 21:37  · https://www.facebook.com/ifedyshyn/posts/538404810982160

Ірина Федишин - Розстріляна весна (Буча)

Максимальний репост! Світ має знати правду!

Світла і вічна пам’ять усім українцям, які загинули у цій війні, яких закатували і розстріляли

Україна бореться і обов‘язково переможе

Усі кошти від монетизацієї цієї пісні підуть на ЗСУ, а також створений фонд, кошти якого теж усі спрямовані для наших захисників

сл. отець Половко

муз. І.Федишин

режисер Volodymyr Shurubura

продюсер Віталій Човник

—-

Здригнувся світ

Це біль пекуча

Мов на хресті

Розп‘ята Буча

Немає сонця

Тільки ночі

Нема життя-

Закриті очі

Нема весни

Її спалили

Ні це не сни

Їх взяли й вбили

Бо їх вина

Що українці

Це 41-ший

Фашисти, Німці

До Бога хочеться кричати

І битись в груди не мовчати…

Але і Ти був на хресті

Зв‘язали руки теж Тобі

Сміялись, били і плювали

І одіж твою роздирали

Хоч мав ти силу всю могучу

Згадай Ісусе нашу Бучу.

Поглянь на свіжі ще могили

Одне прошу - подай нам сили

Вже не питаюся чому

Лиш зупини оцю війну

Пробач, до зла ми стали спішні

І визнаєм, що ми є грішні

Помилуй Боже ще хоч раз

Помилуй нас, помилуй нас

Здригнувся світ, що кров текуча

Побачив світ - розп‘ята Буча

Весна розстріляна і мрія

Побачив світ, яка росія

»

*****

«

Святослав Стеценко

15.04.2022 https://www.facebook.com/sostecenko/posts/7238550512885390

Почув, що багато було вилучено Тойот - позашляховиків, пікапів, кросоверів, зокрема і в преміальному оздобленні, нібито військовими на війну. З автосалонів і митних складів.

Що цікаво: ні в двох своїх, ні в сусідніх бригадах не бачив жодної такої нової автівки, не лише в мобільних вогневих групах, а взагалі. Здебільшого бачу вживані позашляховики і пікапи від доброчинців і волонтерських фондів. Мені самому на два вживаних позашляховики для МВГ батальйону гроші скидали сотні людей, ще дві автівки подарували їхні власники.

Цікаво, хто і де воюють на цих новесеньких Тойотах з джавелинами, нла-вами, стінгерами і браунінгами, в яких напружених боях нищать московитів?

Всім добра.

Переможемо.

***

https://www.facebook.com/sostecenko/posts/7236071596466615

Напишу страшні для багатьох речі (але давно усвідомлені як норма більшістю з моїх друзів і читачів).

Херсон, Харків, Чернигів, Маріуполь, передмістя Києва, сотні українських міст, містечок і сіл мали би назавжди закарбувати у кожному і в кожній з українців: не сподівайся на державу як на гаранта твоєї особистої безпеки і збереження твого життя.

Держава, можливо, якось захистить тебе особисто, але здебільшого не захистить. Держава захищає, в міру її можливостей і в міру бажання чиновників, всіх разом, але нікого персонально, крім окремих особливо важливих для неї персон і наближених до них.

Держава ніколи не захистить тебе від покидька, який вже наблизився до тебе зі зброєю, ні від солдата ворожого війська, ні від бандита, ні від насильника.

Лише ти сам, лише ти сама і ваші друзі, які поруч із своєю зброєю.

Воля, озброєна і відповідальна воля - ось єдина можлива відповідь українців на виклики сьогодення і майбутнього. Озброєна відповідальна воля і до неї гідність і щирість завжди прилюдно називати негідника негідником, шахрая шахраєм, брехуна брехуном, гідність не потискати таким руку і не мати з такими жодних справ.

Не бачу інших варіантів й інших можливостей для нас.

Всім добра.

Переможемо.

***

16.04.2022 https://www.facebook.com/sostecenko/posts/7240982725975502

Боги їх пробачать. Якщо захочуть. А моя справа і мій обов'язок скоротити їхній шлях і прискорити їхнє прибуття на божий суд.

Всім добра.

Переможемо.

»

*****

«

Yaryna Chornohuz

15.04.2022 https://www.facebook.com/yaryna.chornohuz/posts/5082883385135769

просто цікавлюсь. я звичайна рядова, і мені купа речей є невідомими, але все ж спитаю.

а вже десь починають вживатися заходи у зв'язку з тим, що очільником орків призначили дворнікова, який є, як кажуть, любителем газів і хіматак ще з Сирії?

Чи вже подіставали зі складів протигази, хімзахисні костюми, ОЗК, ІПП-8 (вони вже певне всі непридатні), закупили антидоти на кшталт атропіна? На випадок, якщо цей людоїд ібане десь зарином, зоманом чи віексом. І чи надаватиме нам, у зв'язку з цими загрозами, протихімзахист Захід? Наприклад, знаю, що британський гортекс desert-mtp, який в мене, є 2 в 1 і шився як протихімзахист для операцій на Близькому Сході.

Готую заняття для своїх по діях при хімзахисті, тому буду вдячна за інформацію.

***

https://www.facebook.com/yaryna.chornohuz/posts/5083908865033221

Кілька днів тому мені написав один боєць "Азову" з Маріуполя. Казав, що я не все знаю, що все ще попереду, що заліковує рани, що не можна здаватися в полон, що гідним треба бути до кінця. Я казала, що поки в нас пауза від пздрз - переживаю за них, хочу, аби були живі. Він казав, щоби не переживала, що все буде ок. Розповідав мені про морпіхів, що змогли прорватися до них. Надиктовував мені повідомлення таким спокійним і впевненим голосом, що я зрештою написала, що його віра навіть мене надихає. Сьогодні запитала, чи живий він. Тільки в месенджеру світило, що 7 годин тому був у мережі.

А за кілька годин дізналася від його земляків, що його більше немає.

Прошу, помоліться за друга "Сидора" та його кохану дружину, що залишилася без нього.

Русня, ви заплатите удесятеро за таких незламних, як він. Він пішов із життя вільною людиною, в боротьбі та обороні своєї свободи та землі, а ви сотні років живете у власному мерзенному рабстві. У ньому й здохнете.

»

*****

«

Сева Кисиленко

13 April, 12:05  · https://www.facebook.com/SevaKisilenko/posts/1497387390656811

Удивительные новости приходят.

Британская Гардиан сообщает, что Иран начал тайные поставки оружия России.

Ещё раз: Иран - России! Противотанковые системы и системы воздушной обороны. Не Россия поставляет Ирану S300, а Иран поставляет России свои аналоги S300.

О чем это говорит?

О том, что я твержу уже давно:

1. Россия - позорище, колосс на глиняных ногах, не способный противостоять ни одной современной армии мира, например Израильской.

2. Израилю жизненно необходимо, чтобы Россия не только потерпела сокрушительное поражение в Украине, но и чтобы перестала существовать в нынешнем формате, как государство.

По окончании войны, чем бы она ни закончилась, кремлёвский режим (в случае своего сохранения) окончательно маргинализируется и превратится во второй Иран. Никакого выбора, кроме как объединить усилия с Ираном в противостоянии Западу, у него не останется. Это значит, что Иран получит доступ к российским ядерным технологиям и полный карт-бланш на действия в Сирии и террор во всем мире.

Tatiana Belyankina

Может, Китай таким образом концы прячет, чтобы Запад не злить?

Я

всё может быть - но вывод относительно интересов израиля правильный имхо = скорее всего, и то, и другое: ирану купленные в парашке системы пока не нужны, так как у власти в штатах его друг исламист обамка, так что вполне могут пока поделиться, ну и китай может через иран тоже, китаю эта война просто подарок, чем больше тут убьют, уничтожат и разрушат, тем китаю лучше

»

*****

«

Ashel Ashel

Трамп: «Ветряные мельницы… они убивают орлов, они убивают белоголового орлана, других орлов и других птиц, и у нас повсюду эти ветряные мельницы, и эти, так называемые, защитники окружающей среды делают вид, что любят их…»

»

*****

«

Tatiana Belyankina

10 April, 14:01  · https://www.facebook.com/tatiana.belyankina.9/posts/1121982515034699

В глаз вопиющему в пустыне.

Бачу фрагменти кадрів, де рашистські выбля&ки, тікаючі з Київщині, мінували трупи, квартири, погреби, пральні машини, навіть мішки з картоплєю, спеції і банки з крупами.

Кожний мислимий і немислимий сантиметр!

І якщо після всього цього жахиття напіввиснажену роzzійську гангрену західні страусові фермери знов почнуть реанімувати, як у 90-х, рано чи пізно це закінчиться черговим всеосяжним звіздєцєм!

Тільки потужні тиктанічні внутрішні і зовнішні розломи недоімперії дозволять планеті Земля колись зітхнути з полегшенням.

Хай цей грьобаний анклав з бля&юг, імбецилів, уркаганів, алкашні і чекістів існує тільки

в якості чиєїсь колонії, не більше!

Бо державність - прерогатива виключно цивілізованих угрупувань.

»

**"***

«

Alex N Alex Noyt

15.04.2022 https://www.facebook.com/alexnoiyit/posts/5314414471911877

Володимир Зеленський підписав законопроєкт №7176, що дає можливість Коломойському заволодіти ПриватБанком. Він зробив це, замість того, щоб ініціювати арешт Коломойського. Чому?

Нагадаю, що цей закон передбачає звільнення членів наглядових рад, які не встигають приїхати на держпідприємство чи до держбанку протягом двох днів. Оскільки багато членів наглядових рад іноземці, і дістатись до якогось держпідприємства в Україні з, наприклад, Великобританії, за два дні зараз досить складно, цим можуть скористатись олігархи для звільнення незалежних членів наглядових рад.

Зокрема, цей закон може використати Ігор Коломойський задля заволодіння Приватбанком.

»

*****

«

Юрій Гудименко

19.04.2022 https://www.facebook.com/hudymenko/posts/5025451977502880

Перед передислокацією на Слобожанський напрямок заїхав додому і якийсь час стояв, тупо дивлячись на поличку зі взуттям.

Порожня квартира. Книги. Фотографії. Дитячі іграшки в пилюці. І елегантні шмотки з минулого життя. Костюми, краватки, туфлі, запонки.

Я не відчував абсолютно нічого. Наче це речі якоїсь іншої людини. Просто порожнеча.

Я радію, коли берці просохли за ніч. Я підйобую всіх навколо, що справжні стратеги підписали контракт ще у грудні і отримали від ЗСУ нормальну форму. Я віддав комусь свій ніж, а мені підігнали новий. Я не пам‘ятаю, коли останнього разу тримав у руках гроші, і гадки не маю, який зараз день тижня, але точно пам‘ятаю, коли голився.

І я відчуваю себе живим.

Мої політичні навички ідуть на те, щоб шляхом перемовин і бартеру нарішати підрозділу побільше роботи, бо «я пришёл на перестрелку». Я інакше говорю, інакше думаю і сплю кожного разу, коли є така можливість. Мої жарти стали простими і пласкими, зате над ними регочуть люди, яких я поважаю за справи, а не за посади.

І я відчуваю себе справжнім.

Я не дохуя штурмовик, і робота у саперному підрозділі недохуя геройська.

Я не зможу показати сто тищ фотографій у звільненому Ірпені, тому що, коли ми працювали там, він ще ніхуя не був звільненим, а коли його звільнили, наказу висуватись туди не було. Я не зможу сказати, що саме цього росіянина вбив особисто я, тому що ми працюємо групами, і зазвичай тільки потім можемо дізнатись, що спрацювало, а що ні.

І я не можу сказати, що це мене не муляє. Тому що так сталося, що з перших годин війни я вирішив підбадьорювати населення, яке перебувало в шоковому стані. І мені здається, що це щось змінило. А якщо не змінило, то мені похуй, бо я робив те, що вважав потрібним, і зробив би це знову. Але я не герой, і навіть не вчусь ним бути. Я роблю те, що можу, як і всі навколо. Всі ви.

І ми дорого за це заплатимо.

Номерами, по яким вже ніхто не відповість. Криком уночі, коли насниться той пацан, що тоді не встиг. Поглядами в небо. Зтертими кістками.

Життям.

Все має свою ціну. Таку ціну матиме наша перемога. Не тільки кров‘ю, не тільки залізом. Не тільки тим, як зникають посмішки при назвах населених пунктів і згадках позивних.

Ми заплатимо. І ми переможемо.

Навіть коли буде страшно – а буває страшно. Навіть коли руки падають вниз. Навіть коли не розумієш, хто ти зараз, і що маєш робити.

Просто роби. Роби щось. Подолай себе.

І перемога буде.

Їбашимо, котики. Треба ще поїбашити.

Ви ж хочете побачити нову Україну, Україну болі і крові, помсти та ненависті, Україну краси, Україну перемоги. Я знаю, що хочете. Значить, треба їбашити.

«З трансформованих душ та слів

Народилась краса страшна.»

Можете не слухати мене, але послухайте Єйтса. Він знав.

Погнали, котики. Ведіть себе погано.

А картинка просто так. Ага. У рюкзачку, до речі, БК.

»

*****

ЗЫ.

826: Путин собирает силы для новой атаки - будет ли использовано оружие массового уничтожения? = https://youtu.be/nuuJcain3MY

Федор Крашенинников Без военного поражения путинский режим не рухнет = https://youtu.be/saFvwq_fJeo

Самая «Честная» Передача в Украине, «Забыла» Выложить Эту Передачу с Гари Табах. Нельзя Про Байдена = https://youtu.be/0pj2dfNP9K0

!!!!! 827: Еврейский вопрос в Украине = https://youtu.be/mHjvXJHZ0Vs

Коммунисты, Путинисты, КГБиты Припёрлись в США, Стали Патриотами, а Мы Опять Врагами. Гари Табах = https://youtu.be/ESiDM7iwTFM

ЗЫЗЫ.

ВООЗ в Істериці! Світ забуває про панду та не дає капусти! = https://youtu.be/JQYPeLprsN4

КОВІВ-ПЛАНТ під шкіру! Активно застосовують! = https://youtu.be/4c-RqE0IhGQ

Вражаючі технології представлять! ВСЕ ЙДЕ ДО КІНЦЯ! = https://youtu.be/9PSPQz1Tf2c

До приходу російських фашистів це був квітучий зелений Ірпінь

И только на экранах российской пропаганды российский солдат не мародерствует

Мариуполя «больше не существует», заявил министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба в эфире программы CBS Face the Nation.

Наша действительность, или как из нас пытаются делать Баранов. Стив Дудник

Нью-Йорк. Вхід в метро. Я думав, що знаю, що таке хоробрість, і потім я побачив Україну


Розбомблений та розстріляний Маріуполь! Але цей прапор  рашисти ніяк не можуть захопити

Хотел бы я иметь новости получше, - говорит экономист Стивен Мур Newsmax, поскольку в марте инфляция взлетела по многим потребительским товарам
19.04.2022

Комментариев нет:

Отправить комментарий

КОММЕНТАРИИ ПОЯВЛЯЮТСЯ ПОСЛЕ МОДЕРАЦИИ!!!